webcam uden pc der kan uploade
Fra : Allan Kristensen

Dato : 28-05-04 16:35

Hej NG!

Jeg er på udkig efter et kamera der kan køre selvstændigt, altså uden at
være tilsluttet en pc så det bliver vel noget med et netkabel i rumpen
på en internetforbindelse. Det skal samtidig være i stand til at uploade
billeder til en ftp-server, altså skal dette være en feature inbygget i
kameraet. Nogen der kender til så'n en fætter?

Jeg har ikke båndbredde til "live-streaming", derfor upload-kravet.

- Allan

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-05-04 18:05

> [...]
> kameraet. Nogen der kender til så'n en fætter?
>
> Jeg har ikke båndbredde til "live-streaming", derfor upload-kravet.

Axis laver bl.a. ip cams der kan det du beskriver, havde et til test for en
ven (axis 2100 ). Det havde en indbygget webserver ( unix baseret ) og kunne
også sættes op på et modem.
Michael

Fra : Allan Kristensen

Dato : 28-05-04 18:36

> [...]
> ven (axis 2100 ). Det havde en indbygget webserver ( unix baseret ) og kunne
Mange tak for hjælpen, jeg iler ud på nettet og finder noget info om
axis 2100 :)

Ha' en god pinse!

- Allan

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-05-04 18:51

Hej!

Allan Kristensen wrote:

> Mange tak for hjælpen, jeg iler ud på nettet og finder noget info om
> axis 2100 :)

D-Link laver også Internetkameraer (dvs. kameraer med netstik i), men f.eks.
DCS-1000 er noget hø ift. Axis' mindste internetkamera, så jeg ville afgjort
kigge nøjere på Axis.

God fornøjelse!

--
Mvh, Kim Voss Schrader