Grafikkort
Fra : Mikkel H Petersen

Dato : 28-05-04 00:33

Jeg vil bare lige være helt sikker.. det her kort

er det bedre rent performence end et Geforce TI4200?

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 28-05-04 00:54

Den Fri, 28 May 2004 01:33:10 +0200, "Mikkel H Petersen"
<mikkel@frtizen.dk> skrev:

>Jeg vil bare lige være helt sikker.. det her kort
>http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=70152
>
>er det bedre rent performence end et Geforce TI4200?

Ja, det ser ud til at være lidt hurtigere:

http://www.overclockers.com/articles928/index03.asp

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 29-05-04 11:36

"Mikkel H Petersen" <mikkel@frtizen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil bare lige være helt sikker.. det her kort
>
> er det bedre rent performence end et Geforce TI4200?

For det første:
news:dk.edb.hardware.grafikkort er gruppen at stille den slags spørgsmål i.

For det andet:
Hvis det skal være nVidia, så er et GF5900XT et langt bedre køb i dén
prisklasse.
Og ellers ville jeg vælge at ofre lidt mere og købe et Radeon 9800 Pro.

Venlig hilsen
Henrik