Crashtest af Nokia 6150 :-)
Fra : Thomas Jensen

Dato : 02-05-01 21:40

Jeg lavede idag en crashtest af en nokia 6150.
Den røg ud af min jakke da jeg kørte mc, havde glemt at lyne jakken , men
jeg kørte på motorvejen.

Dette kan den ikke holde, så jeg vil fraråde andre at gøre dette )))

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

"(De fleste) Motorcyklister er sgu mere fornuftige ! "

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 03-05-01 00:09

"Thomas Jensen" <oelhunden@yahoo.com> wrote:

> Dette kan den ikke holde, så jeg vil fraråde andre at gøre dette )))

Billigt lort

Gled den bare mere eller mindre langs asfalten? Eller ramte den noget?

Du må prøve med forskellige modeller og forskellige hastigheder, så vi
kan få afgjort hvornår man skal huske at lyne lommen.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-05-01 07:20

> Gled den bare mere eller mindre langs asfalten? Eller ramte den noget?

jeg tror nok den blev kørt over af en lastbil bagefter

Har nu ikke lyst til at prøve med andre modeller, det er sgu for dyrt

Thomas

Fra : Niller

Dato : 03-05-01 12:34

> Jeg lavede idag en crashtest af en nokia 6150.
> Dette kan den ikke holde, så jeg vil fraråde andre at gøre dette )))

Min Siemens S35 røg ud af et åbent vindue under et uheld på en motorvej i
Sverige med 140 km/t - jeg kunne da ringe 112 med den bagefter og den virker
stadig...

Det kalder jeg sq. kram...

Niels Præstegaard

Fra : John K

Dato : 03-05-01 13:32

> Min Siemens S35 røg ud af et åbent vindue under et uheld på en motorvej i
> Sverige med 140 km/t - jeg kunne da ringe 112 med den bagefter og den
virker
> stadig...

Blev den også kørt over a en lastbil bagefter - ellers tæller det ikke :)

Mvh

John K