Spørgsmål om Epson-printer.
Fra : anders

Dato : 27-05-04 10:17

Hej

Jeg har en billig Epson Stylus C42UX. Jeg tror jeg er ved at løbe tør for
blæk, da min røde lampe blinker. Men...

Jeg kan ikke få lov til at skifte printerpatron når jeg går ind i
Preferences.
Jeg har ikke mulighed for at trykke på de to knapper: "EPSON status monitor
3" og "Udskiftning af blækpatron".
Ligeledes viser den mig ikke hvor meget blæk, der er tilbage i de to
patroner.

Jeg har haft problemet både før og efter jeg fornylig formaterede min HD. Og
jeg har brugt nyeste drivere fra nettet.

Kan det skyldes at jeg bruger "uægte" patroner?

Mvh
anders

Fra : MVP

Dato : 28-05-04 00:56

"anders" <junk@xotfjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har en billig Epson Stylus C42UX. Jeg tror jeg er ved at løbe tør for
> blæk, da min røde lampe blinker. Men...

-cut-

Hej Anders

Jeg tror det er din ink waste tank der er fuld - se evt min tråd
news.40af42c4$0$22979$ba624c82@nntp05.dk.telia.net
for mere info - prøv at gå til http://www.ssclg.com/epsone.shtml for
download af maintainprogram indeholdende ink waste resetter.
Læs endelig tilknyttede helpfile inden du bruger programmet.
Jeg er ikke 100% sikker på din printer er supporteret af programmet, hvis
ikke, er din eneste løsning at få den resat af Epson DK / InfoCare
Er den under 2 år gammel, bør du prøve at få det gjort under reklamation.

Venligst Mads

Fra : MVP

Dato : 28-05-04 00:58

"MVP" <madsvp@hotmail.com> skrev i en meddelelse