Godt og billigt firewirekort søges ??
Fra : Jakob

Dato : 21-05-04 20:06

jeg skal bruge et firewirekort til videoredigering og det skal helst
være så billigt som muligt (selvfølgelig) men det skal også fungere
perfekt

Hvad kan være et bud på det ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Claus Smith

Dato : 21-05-04 20:17

Mener at Pinnacle har en pakke med firewirekort og Studio 8SE til omkring
kr. 500,-

Claus Smith

Fra : Jakob

Dato : 21-05-04 20:57

In article <40ae559d$0$18675$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
pigefotografenX@Xpigefotografen.dk says...

> Mener at Pinnacle har en pakke med firewirekort og Studio 8SE til omkring
> kr. 500,-

jeg skal kun bruge kortet, ellers tak for buddet

Jakob

Fra : A.Bruun

Dato : 21-05-04 21:08

thansen. 200,- kr.

A.Bruun

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-05-04 21:54

"Jakob" <nomail@nomail.no> wrote in message

> Hvad kan være et bud på det ??

Et hvilket som helst til et par hundrede dask, som de stort set alle koster.

--
-Jens B.

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-04 10:11

Hej Jacob,

Jeg har et Hercules DV action med 3 stk Firewire liggende nær Roskilde.

Priside 150,-

Fra : Kim

Dato : 22-05-04 23:07

Kig evt. på www.edbpriser.dk under hardware - I/O kort.

--
Kim

Fra : Flemming Joensson

Dato : 24-05-04 22:44

> [...]

> jeg skal bruge et firewirekort til videoredigering og det skal helst
> være så billigt som muligt (selvfølgelig) men det skal også fungere

Jeg gav min far et InnoDV 1000 kort i gave sidste år. Det kostede ca. 300
inklusive software. Jeg kunne dog ikke lige få øje på det på Edbpriser -
men de har http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=17101 som er light
udgaven. Den har en extern port mindre og der er vist ikke noget
redigeringssoftware med dertil. Men det er et glimrende kort, så det kan
jeg godt anbefale - pris ca. 225,-

Mvh.
Flemming