"Stående" klapsalver til Tele2
Fra : Mig

Dato : 03-06-04 17:48

Hejsa.
Lad os alle give Tele2 en stående klapsalver !!

Hvorfor????

Fordi:
Jeg har en 512/128 linie,benytter mig af tilbud om opgrade til 512/512 til
samme pris.
Bestiller den 17-4-04.
Mail siger oprettelse inden for 6 uger.

Sidste uge fik jeg faktura på adsl hvorpå det står : tele2ADSL512/512
periode 22-04-04 til 15-07-04.

Hmmmmm.. har IKKE 512/512 men 512/128 og ringer til Kundeservice.
"Ja det er en fejl og du er ikke den eneste der har ringet.Jeg giver besked
til tekniker og så skulle den køre fra Fredag 28-5"

Torsdag d 3-6 stadig kun 512/128 linie.
Ringer igen til Kundeservice og forklarer ovenstående.
Den flinke dame fortæller" Jamen du kan slet ikke få en 512/512 linie ,din
linie kan kun køre 512/128 !!!"

ARRRRRRGGGGHHHH!!!!!!!

Hvordan fanden kan man fakturere folk for noget som de ikke har testet!!!!

Tele2 sælger skindet før bjørnen er skudt!!!!

Og er der nogen der kan forklare på simpelt dansk hvorfor jeg ikke kan få
512 i upload når jeg har 512 i download ????

For mig virker det som at man kan køre 130 km/t i den ene side af motorvejen
men kun 35 km/t i den anden...

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 03-06-04 18:13

Mig wrote:

> Og er der nogen der kan forklare på simpelt dansk hvorfor jeg ikke
> kan få 512 i upload når jeg har 512 i download ????

Fordi upstream stiller større linie-kvalitetskrav end downstream gør.
Din linie har nok for meget støj til at du kan køre det maksimale 512
kbit/s.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator
http://www.fischer.as & http://www.humlebæk.dk

Fra : Peter

Dato : 03-06-04 20:40

"Mig" <123@123.dk> wrote in message
> For mig virker det som at man kan køre 130 km/t i den ene side af
motorvejen
> men kun 35 km/t i den anden...

Se Fichers forklaring.
Desuden er der jo ingen skade sket. Prisen er den samme.
Bare lige gør Tele2 opmærksom på at du nok har fået et ny bindingsperiode og
det skal du jo ikke have.

Fra : Muldeberg

Dato : 04-06-04 13:31

> ARRRRRRGGGGHHHH!!!!!!!
>
> Hvordan fanden kan man fakturere folk for noget som de ikke har
> testet!!!!

Som Kaj sagde til Bøje: Ja det er godt nok ikke studenterhuen der trykker
da. De har et pisse elendigt samarbejde imellem kollegerne selv og så også
med TDC.

Hvorfor tog det dem 6 måneder at finde ud af at min tlf er analog og ikke
ISDN tiltrods af utallige opringninger fra mig til dem ?

Hvorfor smed de mine papirer væk dengang jeg tilmeldte mig ADSL som så
gjorde at min linie blev 2 måneder forsinket ?

Hvorfor fik TDC origtige oplysninger dengang jeg valgte at skrotte Tele2
ADSL ?

Hvorfor fortalte Tele2 ikke mig at der ville komme TDC teknikkere for at
pille udstyret ned efter min ADSL afmelding ?

Velkommen til Twilight Zone.
--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk