Abonnements?? ved flytning
Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 03-06-04 16:37

Hæi folkens

Nu går jeg her og tror at man skal betale abonnement til TDC også selvom man
flytter til et andet selskab og betaler abonnement der. Man ringer da vel på
TDC's ledninger.

Men det er måske mig der er helt vild i varmen og ikke tænker klart ??

Hvis nu jeg flytter til......................... en eller anden og betaler
300,- i abonnement der og med samme nr. så skal jeg ikke betale mere til TDC
?? Er det rigtig forstået af mig, for så er jeg smuttet med det vuns

hamselv herfra

--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-06-04 21:50

Hej

"hamselv\(dkmc\)" <hamselv@brammmmingnet-slet2m.dk> wrote:

>?? Er det rigtig forstået af mig, for så er jeg smuttet med det vuns

Smut du bare med det samme Du skal _kun_ betale abb. til det nye
selskab, og absolut ikke een eneste øre til TDC.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 04-06-04 07:22

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse
> Smut du bare med det samme Du skal _kun_ betale abb. til det nye
> selskab, og absolut ikke een eneste øre til TDC.
> [...]

Og væk var han

Fra : Carsten Keller

Dato : 07-06-04 12:11

"hamselv(dkmc)" <hamselv@brammmmingnet-slet2m.dk> wrote in message
> "Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse
>
> Og væk var han

For en god ordens skyld skal du måske lige vide at abonnementet koster
nogenlunde det samme hos de andre (fastnet)udbydere. Men tag et kig i Oles
signatur, hvis du helt vil slippe for den slags løjer

Keller

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-06-04 21:46

Hej

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.adm.iha.dk> wrote:

>For en god ordens skyld skal du måske lige vide at abonnementet koster
>nogenlunde det samme hos de andre (fastnet)udbydere. Men tag et kig i Oles
>signatur, hvis du helt vil slippe for den slags løjer

Jamen det er jo rigtigt, jeg tror den billigste er Sonofon (Jo, de
sælger også fastnet telefoni) de tar' 99,- kr./måned i abb.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !