History-navigation i iframe
Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 03-06-04 15:28

Hej gruppe!
Jeg vil gerne fra min hovedside kunne navigere frem og tilbage i historikken
for en iframe, der befinder sig derpå.
Det er ikke eksterne sider der vises i iframen, og kan derfor inkludere et
script i head-sektionen, som jeg formoder, jeg kan kalde fra hovedsiden?!
- Men hvorledes?

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-06-04 22:47

Brug Frem og Tilbage knapperne i din browser.
Med script: history.go(-1), history.go(+1).