Rullesammen menuer
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-05-01 21:23

Hej Gruppe

Jeg er ved at blive drevet til vanvid af min IE5.5's sammen rullede menuer
fx i Favorites. Der går næppe mere end en uge og så er mine menu punkter
rullet væk. Jeg har organiseret mine favorit links i mapper og undermapper
og det tager uhyggeligt lang tid for IE at rulle det hele ud igen. Gab!

Hvordan får jeg det fjernet?

IE5.5US, W2kUS

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-05-01 00:46

Wed, 2 May 2001 22:22:52 +0200, skrev "Michael Lund Sørensen"
<milux@image.dk>:

> [...]
>og det tager uhyggeligt lang tid for IE at rulle det hele ud igen. Gab!

Det er nu ikke IE 5.5 der gør det (mener jeg), men Win 2000.
Det er noget med at du skal klikke på proceslinjen => værktøjslinjen
og så fjerne markeringen ved personlige menuer.

Min IE 5.5 gør det ikke, men det er på Win 98 og NT 4.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-05-01 01:22

Hej Knud

> [...]
> og så fjerne markeringen ved personlige menuer.
>
> Min IE 5.5 gør det ikke, men det er på Win 98 og NT 4.

Tak for forsøget, men det er vist ikke der.

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Bjarne Nørskov Saack

Dato : 03-05-01 06:11

In article <l0_H6.3168$T22.191283@news010.worldonline.dk>, milux@image.dk
says...

> Hvordan får jeg det fjernet?

Internetinstillinger - Avanceret - fjern krydset i 'Aktiver den
tilpassede menu Foretrukne'.

--
Bjarne Nørskov Saack
www.saack.dk