Hvorfor kan jeg ikke sende til mere end 10~
Fra : - cjt

Dato : 03-06-04 00:45

Jeg er formand for en forening med 300 medlemmer!
Jeg vil gerne sende en mail til dem alle på en gang!

Hvis jeg sender enkeltvis til hvert medlems mailadresse er der ingen
problemer!
Hvis jeg sender til alle 300 eller sågar 30 ad gangen, så brokker den sig!

Hvorfor?

Ret irriterende, hvis jeg skal sende til 10 ad gangen,,, det tar tid med 300
medlemmer!

Er det noget antispam hos udbyder.
Min SMTP er smtp.mail.dk
(udbyderen er TDC)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-06-04 00:54

"- cjt" <cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com>
skrev:

>Jeg er formand for en forening med 300 medlemmer!

Når du stiller spørgsmålet i flere grupper så bør du x-poste og
sætte fut til den mest relevante gruppe.
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør du det ved
at skrive nyhedsgruppenavnene i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : - cjt

Dato : 03-06-04 07:20

Ok,

Tak for info om NG og netikette!
Er der nogen som kan svare åp spørgsmålet?

Hilsne
Carsten

Fra : Søren Andersen

Dato : 03-06-04 07:47

"- cjt" <cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com> wrote in
message news:40bec2f5$0$443$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Ok,
>
> Tak for info om NG og netikette!
> Er der nogen som kan svare åp spørgsmålet?

Lad vær at bruge Outlook eller Outlook Express. Sidst jeg forsøgte med det,
da fejlede det også. Jeg fandt så et program der hedder "Mail Bomber" og det
kunne snildt sende de 1000 mails jeg skulle af med (og NEJ det var ikke
spam, men informations-brev til 1000 personer fra det Emperium jeg er en del
af i et onlinespil (Planetside), som brugte mit forum)

Fra : - cjt

Dato : 03-06-04 07:59

Jeg har nu talt med TDC Internet Support.

Det er fordi TDC har lagt et antispam-filter ind på deres server...!

Man kan max sende til 10 adresser samtidigt!
(Med mindre man ar erhvervsabonnement)

Alternativet er at bruge et tredjepartsprogram, som sender hver mail ud
enkeltvis i e nsærskilt session

Her er kunne "Mail Bomber" måske være et program!
Er det det bedste til formålet ?

Hilsen
Carsten

Fra : Søren Andersen

Dato : 03-06-04 09:59

"- cjt" <cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com> wrote in
message news:40becc15$0$481$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> enkeltvis i e nsærskilt session
>
> Her er kunne "Mail Bomber" måske være et program!

Yep, det sender nemlig en efter en, da der ikke bruges et cc eller bcc felt
:)