netdør til altan
Fra : Groggy

Dato : 02-06-04 08:38

Hej alle sammen,

jeg har brug for lidt gode ideer eller en henvisning til en med gode råd og
vejledning.

Jeg har lige fået altan, og så er der blevet sat en velux dør i. Denne dør
er todelt, således at bunden åbner normalt ud, og toppen åbner op af, som et
vindue ved skråvæg. Problemet er jo nu at jeg skal ha sat en netdør i, men
hvordan gør jeg det, når den åbner op to forskellige veje?? Døren åbnes ud
af.

Jeg har ikke mulighed for at afsikre altanen således at de kan gå derud.

Håber der er nogle der har nogle gode ideer. Lad mig høre.

Hilsen katja