Kabelnettets IP telefoniboks
Fra : TS

Dato : 02-06-04 10:50

Hejsa
Jeg er den uheldige ejer af sådan en boks. Elelr det vil sige - jeg ejer en
boks som jeg ikke kan skifte udbyder på da kabelnettet ikke vil udlevere den
kode som skal bruges til selv at konfigurere boksen mht. udbydere.
Jeg vil høre om der er nogen herinde der kender til denne boks?
Det er en Vood VTA 111. Man kan ikke finde noget på producentens hjemmeside
da de kun sælger til telefon operatører - og kabelnettet er jo som bekendt
gået døde.
TS

Fra : Jonas Kofod

Dato : 02-06-04 15:06

"TS" <nospam@tosch9.yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hjemmeside
> da de kun sælger til telefon operatører - og kabelnettet er jo som bekendt

Du skulle måske høre med en/flere potentielle nye udbydere? De burde have
motivation til at hjælpe dig. De er jo osse selv operatører - hvis det er
kontakt med producenten det kræver.

Fra : Lady

Dato : 12-06-04 01:00

> [...]
hjemmeside
> da de kun sælger til telefon operatører - og kabelnettet er jo som bekendt

Hej Ts.

Jeg har en sådan boks og kender en del til den, da jeg har været testperson
hos Kabelnettet.
Skriv lidt nærmere, hvad du har brug for.
Hvis jeg ikke umiddelbart kan hjælpe, har jeg min egen hjælper - tidligere
Kabelnetmedarbejder, der helt sikkert kan:)

Mvh Lady

Fra : oscar

Dato : 12-06-04 13:38

"Lady" <ladycatwoman@hotmail.com> wrote in message news:<40ca4760$0$203$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> Hvis jeg ikke umiddelbart kan hjælpe, har jeg min egen hjælper - tidligere
> Kabelnetmedarbejder, der helt sikkert kan:)

Hej Lady,

Kunne du ikke fortælle om "Factory reset" på Vood VTA 111 !
Flere af Kabelnettet kunder vil gerne til de andre udbydere.

Skriv her eller et indlæg i www.DataTelefoni.dk

Fra : Lady

Dato : 13-06-04 04:13

> Hej Lady,
>
> Kunne du ikke fortælle om "Factory reset" på Vood VTA 111 !
> Flere af Kabelnettet kunder vil gerne til de andre udbydere.
>
> Skriv her eller et indlæg i www.DataTelefoni.dk

For det første vil jeg ikke lige hænges op på noget, da min egen for tiden
er slået fra, men jeg kan give jer muligheden for at komme ind i det "aller
helligste", og derinde må I kunne finde det

Skriv i browseren:

http://< boksens ip adresse>/conf

Så bliver I bedt om at skrive brugernavn, og der skriver I
admin
Password mener jeg var SubA ( har selv ændret mit)

Så kan I som sagt komme derind, hvor kun Kabelnettet kunne før. Derinde kan
I restarte den, og jeg mener 99% sikkert også, at I kan slette alt.

Er dette ikke svar på jeres spørgsmål, undersøger jeg gerne sagen nærmere.

Mvh. Lady

Fra : Lady

Dato : 14-06-04 13:32

Hvis I har fået det til at virke, vil jeg da gerne høre det.

Mvh. Lady

Fra : TS

Dato : 15-06-04 11:40

> Hvis I har fået det til at virke, vil jeg da gerne høre det.
>
> Mvh. Lady

Hej
Jeg har fået den resettet. Men jeg kan ikke få den til at virke med Musimi.
Jeg har prøvet både med og uden stunserver. Jeg har også prøvet at forwarede
alle protene i min Zyxel 650r router, også uden held. Det var elelrs den
løsning jeg fik med hjælp fra Kabelnettet, da det stadig var i live.
Jeg er lidt på herrens mark. Jeg er nemlig overbevist om at det er
kombinationen af min CC Zyxel router og telefonboksen der ikke helt spiller.
Der er jo andre der har fået den til at virke, ligesom der er andre som har
en ip telefoniboks gennem en CC forbindelse.
Jeg er bare lidt lunken på at skulle købe en ny boks, for ikke at tale om et
TDC abonnement.

Men jeg er meget villig til at høre forslag til løsninger - du må nmeget
gerne sende denneher besked til din kabelnet-ven

TS

Fra : _Carsten_

Dato : 15-06-04 12:10

> Hej
> Jeg har fået den resettet. Men jeg kan ikke få den til at virke med
Musimi.
> Jeg har prøvet både med og uden stunserver.

Da jeg satte min GT-286 op til Musimi, så gik der et par timer før den
virked.
Selv opdaterings signal bliver kun sendt ud et par gange om dagen, har jeg
forstået.

Carsten

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 15-06-04 22:40

"_Carsten_" <h@hh.xx> wrote:

> [...]
> virked.
> Selv opdaterings signal bliver kun sendt ud et par gange om dagen, har jeg

Ikke helt. Hvis du opsætter/ændrer en ip-telefon-config opdateres den
kun et par gange om dagen. Hvis du har en korrekt opsat config, kan du
skifte mellem alle de programmer/enheder som du har lyst til, uden at
det vil gi problemer. (på betingelse af at du ikke skal ændre i den
for at skifte enhed )

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning Wangerin

Fra : Martin Mathiesen

Dato : 14-06-04 22:00

Hvis man vil resette en I3micro boks til factory så taster man følgende på
telefonen (når der e rklartone selvfølgelig)

*0**1396#

og vupti..så er alt væk...

martin