tele2 adsl opgradering
Fra : v

Dato : 02-06-04 11:33

Hej gruppe.

Også jeg ville benytte mig af tele2's opgradering fra 512/128 til 512/512.
Jeg bestilte den d 5/4.

D 28/5 rykkede jeg for opgraderingen, og fik en mail 29/5 at det ikke kunne
lade sig gøre,
Jeg kan kun få 256 i upload, men kan så købe deres 1024/256 til 430kr/md.
Det kan godt passe det med at de deler et produkt
248/512 i 2 dele.

Så er det bare ærgerligt, at de tilbyder at opgradere til 512/512 uden at
hæve prisen.

Nu overvejer jeg kraftigt cybercity, hvis de da kan levere herude på landet.

mvh
Vibeke

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-06-04 12:37

v skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Ikke hvis linien ikke kan klare mere end 256 up - det er den vej, at
hastigheden kan drille - den anden vej kunne du jo sagtens få lidt
mere...

Men der sker jo ikke noget ved at prøve

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : v

Dato : 02-06-04 12:53

> Ikke hvis linien ikke kan klare mere end 256 up - det er den vej, at
> hastigheden kan drille - den anden vej kunne du jo sagtens få lidt
> mere...

og her bliver man nødt til at stole på udbyderne, eller hvad.
Uden nogen kendskab til teknikken ovehovedet, siger mit lille hoved, at kan
en linie bære 1028/256
så kan den vel også bære 512/512.

Den lille lommefilosof
Vibeke

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-06-04 13:38

v skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Ja.

Nej - det er ikke sikkert - som nævnt er det upload, der er mest
kritisk.

Teoretisk max er noget med 8 mbit down - men kun 768 kbit up......

Fra : v

Dato : 02-06-04 15:20

> Teoretisk max er noget med 8 mbit down - men kun 768 kbit up......

ok,
tak for den oplysning.

Vibeke