IE 6.0 starter langsomt op
Fra : news.tele.dk

Dato : 02-06-04 12:38

Når jeg starter IE 6.0 op går der 2-3 min. inden programmet starter op.
Nogen der har en løsning på det??

På forhånd tak.

//Morten

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-06-04 12:41

news.tele.dk skrev:

> Når jeg starter IE 6.0 op går der 2-3 min. inden programmet
> starter op. Nogen der har en løsning på det??

Prøv universalløsningen - tøm midlertidige internetfiler og sæt
størrelsen ned til ca. 30 MB for at forhindre gentagelser.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : news.tele.dk

Dato : 02-06-04 12:58

Tak for dit svar, men det hjælper desværre ikke.

Mvh
Morten

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-06-04 14:54

news.tele.dk skrev:

> Tak for dit svar, men det hjælper desværre ikke.

Har du prøvet at genstarte computeren?

NB: Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Leony

Dato : 02-06-04 13:40

news.tele.dk wrote:

> Når jeg starter IE 6.0 op går der 2-3 min. inden programmet starter
> op. Nogen der har en løsning på det??

Har du defragmenteret for nylig?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : news.tele.dk

Dato : 02-06-04 14:08

Nej

Fra : Leony

Dato : 02-06-04 20:29

news.tele.dk wrote:

> Nej

Så gør det.

Fra : news.tele.dk

Dato : 03-06-04 08:01

Hjælper deværre heller ikke.
//Morten

Fra : Anders Lund

Dato : 03-06-04 08:34

news.tele.dk wrote:

> Når jeg starter IE 6.0 op går der 2-3 min. inden programmet starter op.
> Nogen der har en løsning på det??

Har du scannet din computer for virus og Ad-ware (Fx med Ad-aware og
Spybot)?

Hvis du har installeret nogle sjove toolbars i IE, så prøv at
afinstallere disse.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Jean

Dato : 03-06-04 17:57

Morten skrev:
> Når jeg starter IE 6.0 op går der 2-3 min. inden programmet starter op.
> Nogen der har en løsning på det??

Prøv CWShredder:
http://www.softpedia.com/public/scripts/downloadhero/10-17-150/

(Klik på Mirror 1)