Zywall og TDC Bredbånd
Fra : BA

Dato : 01-06-04 19:17

Hej!

Jeg har en Zyxel Zywall 10W og får snart TDC Bredbånd (DHCP).

Er der nogen der ved hvilken protokol i min Zywall jeg skal vælge når jeg
slutter Zywallen til modemet - PPTP, PPPoE eller Ethernet - når jeg skal
forbinde til Internettet?

På forhånd tak!

BA

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 01-06-04 19:45

"BA" <no@email.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> slutter Zywallen til modemet - PPTP, PPPoE eller Ethernet - når jeg skal

Du skal bare vælge ethernet.
--
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC A/S"

Fra : anders majland

Dato : 01-06-04 20:06

> Du skal bare vælge ethernet.

eller PPPoE - afhænger af hvordan det oprettes ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : KsNa

Dato : 01-06-04 20:32

meddelelse news:40bcd457$0$3052$14726298@news.sunsite.dk...

> eller PPPoE - afhænger af hvordan det oprettes ...

Det kan jo ikke være PPPoE, når der bliver oplyst at det er DHCP.

Mvh.
Kim