Ang: Unlockkoder til samsung E700
Fra : kjeld larsen

Dato : 01-06-04 19:06

Hej alle
Der findes en del unlockkoder til samsung E700 efterhånden , dem jeg har
prøvet virker ikke , enten rebooter telefonen eller også sker der ikke noget
når # er indtastet tilsidst, er der evt nogle her i gruppen som har nogle
der er afprøvet og som virker?

mvh
kjeld larsen
odense

Fra : helloo.dk

Dato : 02-06-04 09:26

"kjeld larsen" <luke7@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
noget
> når # er indtastet tilsidst, er der evt nogle her i gruppen som har nogle

Når telefonen rebooter skulle den være låst op. Det er den på en X100.
Har du set på www.helloo.dk under unlock modeller --> samsung ??
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Martin

Dato : 02-06-04 15:03

Jeg har samme problem når jeg taster #, så sker der ingen ting?

Fra : kjeld larsen

Dato : 03-06-04 11:06

Hej Dan
De koder er afprøvet og virker ikke på "min" samsung E700 desværre

mvh
kjeld larsen

Fra : helloo.dk

Dato : 03-06-04 21:35

> Hej Dan
> De koder er afprøvet og virker ikke på "min" samsung E700 desværre

Beklager.. men den virker på en X100 den har jeg nemlig selv låst 4 stk
op af i sidste uge..