Hjælp til samling af Likita?
Fra : Ukendt

Dato : 01-06-04 19:09

Hejsa

Jeg har lige fået en kat mere, og i den forbindelse fulgte der et Likita
"Stela" med.

Der er ingen problemer med sammenføringen af de to katte, men med samlingen
af gulv-til-loft miljøet

Uanset hvordan jeg end vender og drejer det, har jeg en samle-pind (hvad er
det lige de hedder?) i overskud. Jeg har ingen samleanvisning, og har kun
tegningen på hjemmesiden at forholde mig til.

Enten har jeg en meget lang samle-pind i overskud, eller en af de sædvanlige
små. Hvor er det gået galt?

Katten er jævnaldrende og jævnbyrdig med Mis. Desuden vant til andre katte,
øremærket, kastreret, vaccineret osv. Den har nu været her et par timer. De
har hvæset af hinanden sammenlagt 5 minutter. Mis snorker under sengen, og
den nye er krøllet sammen i reolen og får sig en lille lur. Jeg havde
forventet det, der var meget, meget værre

Tina

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 01-06-04 19:54

Tina skrev i en meddelelse...

> [...]
> tegningen på hjemmesiden at forholde mig til.
>
> Enten har jeg en meget lang samle-pind i overskud, eller en af de

Jeg har en ekstra spændeskive liggende fra samlingen af mit Gigant miljø.
Selv med kyndig vejledning fra gruppen fik jeg den spændeskive til overs -
og miljøet hænger altså stadig sammen, det er snart to år det har holdt.

Måske man skulle efterlyse brugsanvisninger til os der ikke er så heldige at
bo på Sjælland?

Og tillykke med den nye mis - og vellykkede sammenføring

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- kom og besøg os i Randers

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 01-06-04 20:51

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den nye er krøllet sammen i reolen og får sig en lille lur. Jeg havde
> forventet det, der var meget, meget værre

Hej Tina

Harlige taget mig en kigger på Stela, og så vidt jeg kan se, skal der ud
over modulerne og søjlerne være flg. stumper:
3 fladhovede skruer (bundplade, hule nederst, hule øverst)
2 alm. samlepinde (altså gevindstykker
1 gevindstykke til topplade
1 topplade
nogle møtrikker og skiver til toppladen
samt en manchet til topsøjle

Hvis du har fået flere gevindstykker, kan du da glæde dig over rabatten
Har du problemer, må du gerne kontakte mig. Jeg har samlet et par stykker.

mvh
Ole