Sidste chance!
Fra : Lene

Dato : 01-06-04 13:25

Der er en del, som har valgt at skrive private mails til mig, ang.
sygdomsoplevelser med deres heste efter at have brugt foder-produkter fra
Dangrønt.

På tordag den 4-6 kl 11, har jeg et møde med ledelsen fra Dangrønt, og vil
ved samme lejlighed overrække de mails som allerede er indkommet.
Hvis du også har oplevet sygdom pga. fodering med disse produkter, og gerne
vil have dine oplevelser med i stakken, der bliver overrakt, så skriv din
mail inden den deadline - og husk at skrive fuld adresse og tlfnr, så
firmaet kan komme i kontakt med jer.

Tryk jer ind på min hjemmeside, hvis i ønsker yderligere informationer, om
det som allerede er sket i sagen.

Mvh. Lene Andersen
www.sitecenter.dk/stutteridryad
Husk: "fjerndette" fra mailadresse ved svar, da posten ellers ikke ankommer.