Opmærksomhedssøgende adfærd
Fra : JETTE FRIIS J>RGENSE~

Dato : 01-06-04 10:17

Kan man mindste opmærksomhedssøgende adfærdsproblemer vha. neutralisation
(tæve)?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-06-04 11:48

"JETTE FRIIS J>RGENSEN" <JFJ@mail2.edu-svendhs.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man mindste opmærksomhedssøgende adfærdsproblemer vha. neutralisation
> (tæve)?

Hej Jette

Hvis du dermed mener, den opsøger menneskelig kontakt, så tror jeg næppe den
bliver mindre derved. Der skal nok snarere noget motivation til.

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 01-06-04 14:48

Tue, 1 Jun 2004 11:16:47 +0200, JETTE FRIIS J>RGENSEN wrote:

>Kan man mindste opmærksomhedssøgende adfærdsproblemer
>vha. neutralisation (tæve)?

Hvad mener du? Er det nyligt opstået? Så KUNNE det jo være,
at hun har smerter.
Ellers kunne det lyde, som om hun søger tryghed.

--
Mvh. Sonja P. sonpet***@pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Dette er ikke en kontaktannonce, så hvis du mangler
en kæreste, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.