Backup-program til DVD-RW
Fra : Martin Sand.

Dato : 01-06-04 02:48

Hejsa

For at være fri for at lede efter de samme 15.000 filer i de samme 117
mapper og i meget dybe stier HVER gang jeg skal køre en backup af
harddisken, hvilket program kan jeg bruge til at lave backup fra harddisk
til DVD-brænder, hvor filerne bevarer deres originale navne og endelser og
ikke bliver komprimeret? Kan man det med Windows XP's eget backup-program?

Jeg kører med WinXP Home DK og jeg har IKKE ret meget kendskab til
backup-programmer.

På forhånd tak.

X-postet i dk.edb.hardware.drev.dvd, dk.edb.hardware.drev, dk.edb.sikkerhed
da jeg ikke ved hvor backup-spørgsmål fra harddisk til DVD hører hjemme.
Follow-up til dk.edb.hardware.drev.dvd

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"