Kan ikke udpakke .bin og .cue-filer
Fra : Joachim

Dato : 31-05-04 23:36

Kære forum. Jeg har netop i forbindelse med formatering af min harddisk,
sikkerhedskopieret nogle vigtige filer til cd. Så langt så godt. Problemet
er bare at jeg ikke kan åbne disse igen. Hver gang jeg udpakker laver den
bare identiske filer. Så er man jo lige vidt. (bin og cue-filer)
Det skal nævnes at der ikke tidligere har været problemer med at udpakke
disse. Problemerne er først kommet EFTER at der er blever sikkerhedskopieret
til cd og at de skal udpakke herfra. (eller via kopiering til hardisk)
Bruger Isobuster (freeware)

Kan nogen hjælpe her?

På forhånd tak...

Fra : Michael Knudsen