MyIE2
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 31-05-04 22:29

Jeg har installeret Myie2 og den virker egenlig ganske godt.
Men, jeg nogle genveje på skrivebordet f.esk. til groupcare og portalbanken,
som starter IE6.
Hvordan ændrer jeg dette.
Jeg har være i mappeindstillinger og ændret html m.fl. ti Myie2, men de
genvej jeg ikke kan få til at virke har jo ikke et filnavn!?

De hedder sådan noget som:
https://www.portalbank.dk/9220/homebanking/logon/logonportalbank/
(adressen er fiktiv)

Tak Peder

Fra : Calle.

Dato : 31-05-04 22:43

Peder Hanghøj wrote:
> [...]
> Jeg har være i mappeindstillinger og ændret html m.fl. ti Myie2, men
> de genvej jeg ikke kan få til at virke har jo ikke et filnavn!?

mon ikke det er fordi, at det er httpS isteddet for http sider du linker til

--
Calle.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-05-04 22:51

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse
> mon ikke det er fordi, at det er httpS isteddet for http sider du linker
til

Hvad skulle problemet være i det ?
min netbank er også med https og det klares fint her, dog bruger jeg ikke
MyIE2

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 31-05-04 22:53

Nej for jeg har også prøvet at lave en genvej, der hedder
http://www.newzbot.com/

og Myie2 er standardbrowser.

Hilsen
Peder

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-05-04 23:02

"Peder Hanghøj" <peder@hanghoej.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har være i mappeindstillinger og ændret html m.fl. ti Myie2, men de
> genvej jeg ikke kan få til at virke har jo ikke et filnavn!?

Har du også ændret den der hedder (INGEN) URL:HTTP med mulighed for

Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 01-06-04 16:44

Sådan en er der ikke.
Jeg bruger winxp

Der er en der hedder Internetgenvej, og den er rettet - tror jeg nok.
Der er nogle parametre, som jeg ikke rigtig kan finde ud af.

Hilsen
Peder Hanghøj