Hundebøger købes
Fra : Nana Sørensen

Dato : 31-05-04 20:37

Hej gruppe...

Ville bare høre om der var nogen i gruppen der havde nogle gode bøger om
hundeopdragelse? de behøver ikke at være i perfekt stand, bare de kan læses.

Vi har en lille hvalp på 12 uger, som vi egentlig syntes at vi opdrager
godt, men det ville være rart at læse lidt om det også.
Jeg bor i Rødovre på sjælland, så det ville være dejligt, hvis
hundebogs-sælgeren boede så tæt på, at jeg bare kunne hente dem, i stedet
for mystiske pengeoverførsler og portobesvær.
Jeg håber at nogen svarer.

Mvh. Nana (som ELSKER denne gruppe og nærlæser ALT)

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 31-05-04 21:42

Hej Nana

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har sendt dig en mail privat, men har fået at vide at mail adressen ikke
er rigtig og at du ikke har modtaget den. kontakt mig på Post@bolettes.dk
hvis du stadig er interesseret, har nemlig nogen bøger.

Magne hilsner fra

Bolette

Fra : Nana Sørensen

Dato : 01-06-04 15:38

Hej Bolette.... (og andre i gruppen.)

Der var det mig der var et kvaj. Sorry. Min mail er forkert for at undgå
multispam. Den rigtige kommer her:

dodo2003(snabel-a)tiscali(punktum)dk

Mvh. Nana