holdbarhed på powerbait
Fra : Leif Pedersen

Dato : 31-05-04 19:39

Hej alle

Jeg er kommet til at tænke på, hvor længe kan et glas powerbait egentlig
holde sig. Jeg købte fornylig 6 glas. i Harald Nyborg billigt, men det er
jo ikke billigt hvis holdbarheden er begrænset.

Nogen der ved noget om dette ?

mvh

Leif Pedersen

Fra : Ernest

Dato : 31-05-04 19:52

prøv at smage på det, hehe!

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 31-05-04 21:47

"Ernest" <ernest@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> prøv at smage på det, hehe!

Jeps - hvis det smager ad H'til - så er det godt nok.
Sådan et stykke ristet franskbrød med højtbelagt Powerbait (den gule med
glimmer) pyntet med radise - UHMM
(Prøv med regnorm - de holder sig skidegodt hvis man bare venter med at
grave dem op til lige før de skal bruges

Niels

Fra : Jensen

Dato : 01-06-04 12:56

Så længe det ikke er muggent fejler det vel næppe noget.. Jeg har et glas
jeg købte for over 8 år siden og det der er tilbage er stadig og DUFTER
stadig som nyt.. Bare pas på det ikke tørre ud.

"Niels Damsgaard-Sørensen" <niels@damsgaardbindestregsoerensen.dk> skrev i
en meddelelse news:40bb99ad$0$141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 20:22

Hvis det skulle tørre en smule kan nogle dråber destileret vand få det godt
igen...