Hører efter sin hund ;-)
Fra : Pwh

Dato : 31-05-04 16:43

Igår nat fik jeg af nogle lumskelige personer stjålet min
scooter fra min carport, det var ikke så meget det.
Det idiotiske var at Tyson vækkede mig og Angel kl 3 om natten
med et gevaldigt VOV, Angel fik hikke af bar forskrækkelse og jeg
hader at blive vækket midt om natten, så det eneste jeg fjols kunne
finde ud af, var at råbe "hold dog kæft køter" til Tyson.
Det har rundt regnet kostet mig 10.000kr ikke at hører efter hvad
Tyson ville fortælle mig ;-( så kan jeg sgu lærer det, kan jeg.

/Jens (der nok lytter mere til Tyson i fremtiden)

Fra : Holm

Dato : 31-05-04 16:57

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tyson ville fortælle mig ;-( så kan jeg sgu lærer det, kan jeg.
>
> /Jens (der nok lytter mere til Tyson i fremtiden)

He he he ..Jens ...jeg har ondt af dig , trods alt , men nu kommer der nok
en rigtig "hundelytter" ud af dig alligevel .....

Ærgeligt med den scooter....:0(((((

Holm...som bare har en gammel cykel...

Fra : Pia Nave

Dato : 31-05-04 17:15

Pwh wrote:
> [...]
> Tyson ville fortælle mig ;-( så kan jeg sgu lærer det, kan jeg.
>
> /Jens (der nok lytter mere til Tyson i fremtiden)

Tja...hvad kan man sige
Det var præcis sådan vi fik stjålet vores bil i sin tid. Og hvad kan man
så lære af det

--
Mvh. Pia (der som Jens også har lært at høre efter når ens hund
fortæller én noget)

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 31-05-04 17:38

> [...]
> Tyson ville fortælle mig ;-( så kan jeg sgu lærer det, kan jeg.
>
> /Jens (der nok lytter mere til Tyson i fremtiden)

Hej Jens,

Tja, det er da ærgeligt med din scooter. Pussigt, som vi mennesker er
torskedumme! Vores Bølle, advarede om tyveri fra vores bil og naboens skur,
forrige sommer. Jeg tror han fik nogenlunde samme besked som du gav Tyson.
Hvad skal det også til for, at vække os midt i vores bedste søvn? Jeg
følte mig rimelig dum, dagen efter!

Mvh. Renate, der ikke forventer at Nanok bliver en ordentlig vagthund. Han
eeeeeeelsker fremmede. )

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 31-05-04 19:13

On Mon, 31 May 2004 17:43:17 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Tyson ville fortælle mig ;-( så kan jeg sgu lærer det, kan jeg.
>
>/Jens (der nok lytter mere til Tyson i fremtiden)

nakkede de din puch maxi ? nej det er sku surt, og politiet gør
ikke en skid ved det jeg har fundet mange schotere i buske osv og har
en ven der også har fundet meget men når man ringer gør de intet ved
det, selv om man ringer flere gange i træk, først da jeg fandt et
handykøretøj og ringede 3 dage i træk kom de godt mukne og hentede
den, så man må selv ud og lede hvis man vil have sin knallert igen

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Pwh

Dato : 31-05-04 19:42

> nakkede de din puch maxi ?

Nej, det var trods alt ikke min mælkekasse-maxi de bøffede,
så havde det sgu været mord

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-06-04 16:49

On Mon, 31 May 2004 20:41:42 +0200, "Pwh"

>Nej, det var trods alt ikke min mælkekasse-maxi de bøffede,
>så havde det sgu været mord
>
>/Jens

hehe ja så havde jeg sku også hjulpet dig med at hænge
efterlysningsplakater op overalt på vestegnen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-06-04 08:02

> [...]
> Tyson ville fortælle mig ;-( så kan jeg sgu lærer det, kan jeg.
>
> /Jens (der nok lytter mere til Tyson i fremtiden)

Hej Jens

Surt Show.... Lidt ærgerligt med scooteren. Chancerne for at finde den
igen, afhænger nok af, om den selv kørte, eller den blev kørt derfra. Er
det sidstnævnte, så ser du den næppe igen i hel tilstand. Næste gang Tyson
gør om natten, må du hellere skynde dig at åbne døren.
Nu om dage skal sådan noget jo ikke bare være låst, men låst fast til noget,
som ikke lige lader sig flytte. Min kammerat låste hans knallert fast til
cyklestativet. Da han kom tilbage, manglede både knallert og cyklestativ....
Jeg ved hvor arrig man bliver, når man opdager, at en eller anden har hugget
ens bil, det har selv jeg prøvet 2 gange.

M.V.H.....Benny..

Fra : René Kofoed

Dato : 01-06-04 10:03

> [...]
> Tyson ville fortælle mig ;-( så kan jeg sgu lærer det, kan jeg.
>
> /Jens (der nok lytter mere til Tyson i fremtiden)

Hej Jens.

Ærgeligt med scooteren.
Jeg er (heldigvis) så bange for at være alene hjemme, at siger vovserne det
piv, ja så ryger de ud for at tjekke.
Barnevognen, med junior, står også altid, omme i baghaven ved schæferen, for
en sikkerheds skyld. (man er vel lidt pyllermor !)
Men håber at du får din scooter igen.
Mvh Susanne.

Fra : lilholm

Dato : 02-06-04 20:40

Min "gamle" tæve HOPE har lært mig at lytte.
En sommerdag forrige år gik jeg og slog min græsplæne med en
benzinklipper. De larmer en del. Hope begyndte på et tidspunkt at gø
helt vildt. Jeg troede det var klipperen hun gøede af så jeg tyssede
hende bare. Flere gange. På et tidspunkt løb klipperen så tør for
benzin og den gik i stå. Og så blev der stille i haven. Dog lige
bortset fra Hope der stadig gøede. Nu havde jeg jo skiftet plads så
jeg stod på den anden side af hende end da hun startede med at gø. Hun
kiggede ikke på mig, men ind mod naboen. Det undrede mig lidt.
Pludselig hørte jeg naboen kalde meget stille på mig. Jeg gik ind til
ham og så at han var kommet ud for en ulykke. Han havde haft sin bil
klodset op på forhjulene medens han skulle fixe noget i motoren. Bilen
var så tippet ned af bukkene og klemt ham op imod garagevæggen så
kraftigt så han var blevet låst totalt fast op mod væggen. Hans knæ
var blevet skubbet ind og ødelagt væggen. Han havde brækket et par
ribben. Ødelagt den ene arm og begge knæ. Puha. Det var ikke sjovt.
Jeg fik ham fri og på hospitalet hvor han lå i nogle dage.
Hope havde vidst dette i mindst 20 minutter altimedens jeg bare
tyssede på hende.
Morale !!!!
Lyt nu for f... til dine dyr
Lilholm

Fra : Melanie

Dato : 03-06-04 20:38

"lilholm" <lilholm@hund.dk> wrote in message
> Min "gamle" tæve HOPE har lært mig at lytte.

_KLIP_

> Jeg fik ham fri og på hospitalet hvor han lå i nogle dage.
> Hope havde vidst dette i mindst 20 minutter altimedens jeg bare
> [...]

Sikke en historie. Håber han er ok i dag.

Vi fik Jackie på 1½ år fra internatet i marts. Naboen døde i midt februar,
så huset har været tomt i den tid vi har haft Jackie. Nu er huset solgt og
ny nabo gør klar til at flytte ind. Vi har fælles "indkørsel" eller hvad det
nu hedder selv om der ikke kan køre biler ind der. Jackie gør hver gang der
går en ind til naboen. Hun ved ikke endnu at det er ok *GG*
I dag fik jeg en pakke med posten, men jeg og Jackie lå i gården og hyggede.
Jackie gøede og posten ture ikke komme ind før Jackie ikke gøede mere.
Stakkels postmand, for Jackie gør ikke noget andet end at gø. *S*

Mvh Melanie