binære news groups
Fra : Rune Andersen

Dato : 31-05-04 16:44

Er der stor forskel på servicen inde for news groups hos de forskellige
udbyddere og her tænkes mest på de binære?

/Rune

Fra : Mads

Dato : 31-05-04 17:28

On Mon, 31 May 2004 17:43:37 +0200, Rune Andersen
<rune135@REMOVEpop.k-net.dk> wrote:

>Er der stor forskel på servicen inde for news groups hos de forskellige
>udbyddere og her tænkes mest på de binære?

Ja, det kan svinge meget, så hvis du vil være helt sikker
på at få det hele med, så køb adgang til en udenlandsk
news server som Claranews, Supernews eller Easynews.

Jeg bruger selv Easynews til de binære grupper og det
kører bare. 60 kr pr måned eller pr 6 GB

mvh Mads

Fra : Ballepresseren

Dato : 01-06-04 19:35

> [...]

>Er der stor forskel på servicen inde for news groups hos de forskellige
>udbyddere og her tænkes mest på de binære?

www.usenetserver.com tilbyder ubegrænset trafik til 40$ for 3 måneder,
og den er bare perfekt.

Fra : Rune Andersen

Dato : 01-06-04 19:44

Ballepresseren wrote:

> www.usenetserver.com tilbyder ubegrænset trafik til 40$ for 3 måneder,
> og den er bare perfekt.

Kender godt betalingssystemerne, syntes bare jeg havde hørt noget om at
nogle af de danske udbyddere også var med på vognen!

/Rune

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 02-06-04 09:17

"Rune Andersen" <rune135@REMOVEpop.k-net.dk> skrev i en meddelelse

> Kender godt betalingssystemerne, syntes bare jeg havde hørt noget om at
> nogle af de danske udbyddere også var med på vognen!

Cybercity = håbløs til udenlandske grupper
TDC = kun 48 timers retention og max 50 kb/s
Tele2 = noget der minder om 24 timers retention (men rigtig god completion
og fuld downloadhastighed)

Tiscali kender jeg ikke noget til.

Så køb dig adgang til en udenlandsk hvis du vil have det hele med.

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domænedelen for email