køb af hund
Fra : anna schirmer

Dato : 31-05-04 13:48

jeg vil gerne købe en chihuahuav en af de små, jeg bor i kolding skidt
med papire dem kan jeg ikke bruge til noget den må heller ikke være
for dyr, jeg vil gerne om nogen havde sådan en til oktober for jeg
skal først på ferie

Fra : Kenneth Rugaard aka ~

Dato : 31-05-04 16:16

anna schirmer (slet ZKH2L) wrote:
> [...]
> med papire dem kan jeg ikke bruge til noget den må heller ikke være
> for dyr, jeg vil gerne om nogen havde sådan en til oktober for jeg

Har du ikke selv set dit tidligere indlæg. Du får ikke nogen hund på den
måde, du må ud og se dig omkring, evt. brug www.dyrenettet.dk, man kan
ikke købe en hund over nettet uden man har været ude og se på den. Jeg
ville da også gerne købe en Chow-Chow, men må vente til den rigtige
kommer, jeg har da været rundt i hele landet, for at se mig for, men
ingen hvalpe har tiltalt mig endnu. Og ja jeg har haft hund før, og ved
hvordan den skal være, og jeg var også ligeglad med papir, men det er nu
dejligt at have dem på racerene hunde.