Script søges, så browservinduet fylder hel~
Fra : Birgitte Behrendt La~

Dato : 31-05-04 12:41

Hej med jer

Er der nogle som kender et script, så browservinduet automatisk fylder
hele skærmen ud, når man åbner et website? Vel vidende at det kan være
et irritationsmoment for brugeren, men jeg skal teste noget af.

På forhånd tak

Mvh
Birgitte

Fra : *XxX*

Dato : 31-05-04 12:51

"Birgitte Behrendt Larsen" <birgitte@behrendt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele skærmen ud, når man åbner et website? Vel vidende at det kan være
> et irritationsmoment for brugeren, men jeg skal teste noget af.

window.open('hej.htm', '', 'fullscreen,')

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 31-05-04 13:55

birgitte@behrendt.dk (Birgitte Behrendt Larsen) writes:

> Er der nogle som kender et script, så browservinduet automatisk fylder
> hele skærmen ud, når man åbner et website?

<script type="text/javascript".
window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight);
window.moveTo(0,0);
</script>

Der er naturligvis mange tilfælde hvor det ikke virker: en tabbed
eller MDI-browser, eller en browser der er sat til ikke at tillade
siden at skifte størrelse på vinduet, etc.

> Vel vidende at det kan være et irritationsmoment for brugeren, men
> jeg skal teste noget af.

Bare det kun er til dig selv, så kan det jo ikke skade (andre :).

/L