skift af batterier i Peltor sound trap ???
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 31-05-04 12:01

Hejsa, har sammen med min browning GTS købt et par brugte Pelton sound trap,
de virker fint men sælger sagde at batterierne var gamle så derfor vil jeg
skifte dem.
men hvordan kommer jeg ind til dem ?
hvordan skiller jeg dem af ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Michael Frandsen

Dato : 31-05-04 12:20

en lille fin skruetrækker ind mellem det hårde grønne skal og den bløde
grønne skumgummi skal og så kan du komme ind til batterierne. kan evt sende
en scannet kopi af brugsanvisning hvis det har interesse
mvh
Michael

Michael Frandsen
slet SUPER fra min mail adresse

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 31-05-04 13:33

Ja tak det vil jeg meget gerne hvis du vil, vil jo nødig ødeligge noget :)

mvh

Lars Bisgaard