Problemer med NORTON siden maj?
Fra : MK

Dato : 31-05-04 11:19

Jeg har haft problemer med hastighed på mit kabel konn. siden engang start maj.
kan det være Norton? Specielt på sider med mange billeder.
Er TDC´s løsning med Norman bedre end Norton?
Kører W.98 på mindre computer: Pent II, 192 Ram , 360 Mhz.

Fra : John

Dato : 31-05-04 18:00

"MK" <mikaelthem@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har haft problemer med hastighed på mit kabel konn. siden engang start
maj.
> kan det være Norton?

Du kan teste din nethastighed f. eks. her:

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_bb_hast&sbred=hast
eller her:

http://reviews.cnet.com/Bandwidth_meter/7004-7254_7-0.html

Kør testen nogle gange, afbryd derefter Norton, kør testen igen og
sammenlign resultaterne.

Mvh John

---