Rulleforstag, hvilket????
Fra : Per Ravn

Dato : 30-05-04 19:46

Vi påtænker, at invistere i et rulleforstag og har fået tilbud på et Furlex
men har også set katalog over Plastimo.

Derfor spørgsmålet:

Er Furlex så meget bedre end Plastimo, at det kan betale sig at, give de
sidste penge ???

Per

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 31-05-04 00:06

Køb IKKE Furlex, det kan være en kamp at få reserve dele til det.

Ovenstående er ud fra egen erfaring

JR

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 31-05-04 08:07

Ja, så må vi jo lige gentage den fra sidst. Jan Rasmussen har dårlige
erfaringer med Furlex. Det ser ud til at alle andre er glade for deres
Furlex og godt kan få reservedele. Jeg prøvede i mit indlæg fra 31. marts at
indikere, at det kunne være JR skulle revidere sin opfattelse, men det ser
ikke ud til at have virket.

Til Per: Ingen problemer. Hvis du vil have baggrunden for JR's oplevelse, så
kan du læse news:c4fbab$1956$1@news.cybercity.dk fra 31. marts. Hvis du
undlader at handle som ham, så skal det nok gå.

Iøvrigt har Furlex et bredere support og forhandlerapparat end Plastimo.
Hvis man søger på google på plastimo og rulle, så får man 9 danske hits.
Furlex giver 284. Furlex virker iøvrigt til at være god kvalitet og tingene
er robust udført.

- men om det så er prisforskellen værd, det tør jeg ikke sige, da jeg ikke
har haft en Plastimo rulle.

/Bjarke

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 01-06-04 23:34

Hej Bjarke

Alt respekt for dine oplevelser med Furlex

Jeg påpeger ikke at Furlex skulle være dårlig kvalitet... men næsten 2 mrd.
bøvl med Seldéen Mast både i DK og SE uden at kunne få de res. dele jeg
manglede, ja det nager mig sgu... hvor fedt synes du selv det er at have
betalt for havneplads, kran etc. og så ikke kunne få mast på fordi man
mangler nogle stumper!!!

Hvilke erfaringer "Vi andre" (som du udtrykker det, hvem end så de andre er)
har, hjælper jo ikke mig så meget...

Men jeg fik jo skærende klaret gennem en virksomhed i Vamdrup... Iøvrigt var
der også en båd forhandler der ikke ønskede
at være mellem led, da de også havde haft samme problemner med Seldéen
Mast...
Så helt forkert kan jeg jo ikke være på den, selvom jeg synes at kunne læse
mellem linierne at du synes jeg overreagerer jeg vil også fremover
fraråde folk at købe Furlex, det er jo en af formålene med at vi har denne
gruppe så vi kan dele såvel gode som dårlige oplevelser...

Endelig vil det vel altid være sådan, uanset hvilken virksomhed eller
forretning man handler i, nogle er tilfredse, andre har haft dårlige
oplevelser... i mit tilfælde var det dårlige oplevelser med Seldéen Mast,
hvilket jeg håber du fremover vil respektere at jeg ytrer mig om...

Sejler hilsner
JR

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:c9eli1$fpb$1@news.cybercity.dk...

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-06-04 21:31

Klart det er derfor vi har en NG.

Jeg ville blot påpege, at jeg fik en meget anden udlægning af dit problem.

Anyway, lad dette være en opfordring til at alle andre bidrager med deres
Furlex erfaringer. Jo flere jo bedre.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 04-06-04 15:30

Det er ok Bjarke

Hvilke andre udlægninger du har opfattet mit budskab på må stå for din
regning... Jeg vedholder at Seldéen Mast har givet mig en så unfair
behandling og dårlig service at jeg ikke ønsker at støtte deres selskab på
nogen måde... så kan du lide det eller lade være, ovenstående er et
faktum...

Slutteligt håber jeg som du, at der kommer mange andre erfaringer frem i
denne NG, både hvad angår rulleforstag og andet...

Sejler hilsen

meddelelse news:c9o1pk$2r08$1@news.cybercity.dk...

Fra : Peter Rose

Dato : 01-06-04 17:27

> [...]
>
>Derfor spørgsmålet:
>
>Er Furlex så meget bedre end
>Plastimo, at det kan betale sig at, give de

Jeg har selv en Furlex og har indtryk af at flere har haft bøvl
med Plastimo. Så jeg er ikke i tvivl hvad jeg ville vælge igen:
Furlex.