Køletape?
Fra : Anders Lund

Dato : 02-05-01 18:51

SKAL man bruge køle tape??

en af mine venner har lige fået leveret en Tordenfugl monteret UDEN
køletape, er der risiko for at den brænder af?? Skal han putte tape på hvis
han vil overclocke????

Mhv
Anders Lund

Fra : peet_dk

Dato : 02-05-01 19:08

du mener sikkert kølepasta, og ja det burde være med kølern. Hvis ikke kan
du få det i alle EDB butikker.

Fra : Ove Kristensen

Dato : 02-05-01 22:28

Hej Anders !
Det er rigtigt, at der er noget der hedder køletape, men hvis jeg var dig,
så vil jeg ikke bruge det. tag istedet for noget Compound, eller kølepasta
som det hedder på Dansk, og smør et ganske tyndt lag på, og du skal kun
komme det på den lille firkantede flade i midten af din CPU, og ikke som jeg
så hos en, han havde smurt hele CPU-overfladen ind.

Med Venlig Hilsen
Ove K.