Ny hjemmeside
Fra : Snasse

Dato : 30-05-04 11:37

Hej NG

Vi har endelig fået bikset en hjemmeside sammen om vores 2 hunde.

Jeg vil derfor dele den lidt med jer, synes i skal se hvordan vores små
vidundere ser ud.

www.vufferne.dk

Susanne

Fra : Is

Dato : 30-05-04 15:21

"Snasse" <vick@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi har endelig fået bikset en hjemmeside sammen om vores 2 hunde.
>
> Jeg vil derfor dele den lidt med jer, synes i skal se hvordan vores små

---

Flot , de ser ud til at ha det godt

Jeg ville nok vælge at gøre tabellerne lidt bredere end 45% !

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : x Vuf x

Dato : 30-05-04 21:54

Sun, 30 May 2004 16:20:57 +0200, Is wrote:
>"Snasse" <vick@FJERNget2net.dk> skrev...

>Flot , de ser ud til at ha det godt
>Jeg ville nok vælge at gøre tabellerne lidt bredere end 45% !

Ja og centrere den.

--
Mvh. Sonja P. sonpet***@pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Dette er ikke en kontaktannonce, så hvis du mangler
en kæreste, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Fra : Is

Dato : 30-05-04 23:36

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
newsikb0h4avca7rkaq93aqt933461ae5u2f@4ax.com...

> Ja og centrere den.

hvis jeg ser på siden :
http://www.vufferne.dk/puk.htm

så i vis kilde står:

<head>
<title>Ny side 0</title>
</head>

<h1 align="center"><font color="#C0C0C0">PUK!</font></h1>

---

ja ok 46 er mere end 45 !! men ok web design høre hjemme i en anden gr.

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : MGA

Dato : 30-05-04 17:24

> [...]
>
> Vi har endelig fået bikset en hjemmeside sammen om vores 2 hunde.
>
> Jeg vil derfor dele den lidt med jer, synes i skal se hvordan vores små

Flotte hunde

På forsiden ville jeg nok centrere billedet - det står ude i venstre side i
min browser.

Billederne er ALT for store - de kan sagtens komprimeres mere uden at det
går ud over kvaliteten.

Du mangler navn på siderne (det der vises i browserens titellinie) - lige nu
hedder dine sider "side 0" osv.

Teksten under hundene kunne blive mere læsevenlig med flere linieskift og
justeret formatering i stedet for centrering.

Det er en rigtig sød idé med fotoalbummet - og damn de ser kære ud de hunde!

Smaddergode links du har sat op - de er meget anvendelige!

Fortsat god arbejdslyst med den fine side!

Mette

Fra : Mic

Dato : 31-05-04 09:00

> [...]
>
> Vi har endelig fået bikset en hjemmeside sammen om vores 2 hunde.
>
> Jeg vil derfor dele den lidt med jer, synes i skal se hvordan vores små

Tillykke med jeres nye side.
Der er nogle rigtig flotte billeder af jeres hunde

ps. Jeg vil ikke håbe du tager notits af de web-designere der øser ud af
deres råd og instruktioner
det er sku en ok side du har lavet der Fuck dem og deres pis, hvis det var
hjemmeside råd du ønskede så havde
du sikkert bedt om det

Godt gået

Mic

Fra : Snasse

Dato : 31-05-04 09:25

> [...]
> deres råd og instruktioner
> det er sku en ok side du har lavet der Fuck dem og deres pis, hvis det var

Hej Mie

Det gør jeg bestemt heller ikke, den er jo kun lige blevet lavet og nu
kommer finpudseriget. Det vigtigste var at få den op og køre, så kan man jo
altid rette i den senere hen.

Men tak for de pæne ord om vores hunde, de er sødere end de ser ud

Susanne

Fra : Is

Dato : 31-05-04 15:10

"Mic" <sletmig@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres råd og instruktioner
> det er sku en ok side du har lavet der Fuck dem og deres pis, hvis det var

---

ingen tvivl om det !

du kan jo bare læse det du har lyst at læse -

--
Venlig hilsen
Erik Isager