CSS... Mouse over?
Fra : Magnus

Dato : 30-05-04 10:11

Jeg har en menu lavet med en <TABLE> hvor man kan klikke på hver celle og så
komme til en side. Jeg har selv IE 6 og her virker det fint men nu har jeg
afprøvet det på andre maskiner med en uvist browser version så har jeg ikke
fået nogen hånd som indikere at man kan trykke på den.

Hvordan kan jeg via CSS lave det sådan at jeg får vist en hånd som over alm.
links uanset hvilken browser og version man bruger?

/Magnus

Fra : Jane

Dato : 30-05-04 10:34

Magnus skrev i <news:c9c8ec$13og$1@news.cybercity.dk>:

> Hvordan kan jeg via CSS lave det sådan at jeg får vist en hånd som
> over alm. links uanset hvilken browser og version man bruger?

Eksempelvis http://css.maxdesign.com.au/listamatic/vertical15.htm

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-05-04 11:46

"Magnus" <arnason_fjern_@email.dk> skrev :

>Hvordan kan jeg via CSS lave det sådan at jeg får vist en hånd som over alm.
>links uanset hvilken browser og version man bruger?

cursor: pointer
og ikke hand, som kun forstås af IE.

IE 6 forstår pointer, IE 5 gør ikke.

Du kan så bruge cursor: hand; cursor: pointer
men det vil ikke kunne validere.

Eller news:Xns94F4A41B65E05jcdmfdk@gyrosmod.dtext.news.tele.dk

Når du skriver uanset hvilken browser og version, så er det ikke
muligt.

Netscape 4.x og tidl., IE 4 og tidl. f.eks. forstår det ikke.

--
Knud