Hvor langt er man i muligheden for unlock ~
Fra : Jan

Dato : 30-05-04 09:20

Hejsa

Er der nogen der har nogen ide om hvornår det bliver muligt at unlocke en
Nokia 6230 ???

Jan

Fra : Ham selv

Dato : 30-05-04 11:26

Tja når jeg får mit kabel her engang i løbet af næste uge, så er det ingen
problem:)

www.djubi.dk

Med venlig hilsen Ham selv

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Jan

Dato : 30-05-04 17:12

Hvad er det for et kabel man skal bruge - noget specielt og hvad koster det
og hvor købes det.
Kan man bruge kablet til andet end at unlocke og hvor findes softwaren til
det.

Jan

Fra : Ham selv

Dato : 30-05-04 18:13

Det er til griffin boxen, og den koster penge:)

Med venlig hilsen Ham selv

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////