Vandretur
Fra : Søs

Dato : 30-05-04 01:04

Hejsa
Vi er en lille gruppe unge der gerne vil paa vandretur her i sommerferien,
her i Danmark..
Vi vil bare ud for naturen og hyggen, vi var med vores efterskole i Thy og i
Silkeborg egnen saa selvom det er flotte omraader, vil vi gerne andre steder
hen, saa jeg vil gerne have ideer til hvor vi ku ta hen?
Og hvor finder jeg kort oger hvor der er "gratis lejrpladser" som shelters
eller pladser hvordet er tilladt at slaa sit telt op og saa viddere, skal
man ind paa et touristbureau, eller har i nogle links jeg kan se paa?
Alle svar velkommen;)

MvH

Søs

Fra : Jens Christian Mikke~

Dato : 30-05-04 07:48

"Søs" <dennemail@virker.ik> skrev i en meddelelse
> Og hvor finder jeg kort oger hvor der er "gratis lejrpladser" som shelters
> eller pladser hvordet er tilladt at slaa sit telt op og saa viddere, skal
> man ind paa et touristbureau, eller har i nogle links jeg kan se paa?

http://www.teltpladser.dk

....men listen over pladser skal man købe bogen for at få.