Struernet Router etc.???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 29-05-04 22:00

Hej, jeg har Struernet, og deres router....

Der var bøvl med deres router, så jeg resettede den ved
at trykke på den knap der sidder bagpå.

Derefter var der intet der virkede....

Derefter gik jeg ind og satte LAN IP nummer og subnet nummer,
samt WAN IP nummer.
(Er i tvivl om hvad subnet nr skal sættes til når WAN eksterne IP er
82.192.165.20?)

Pointern er at det ikke virker, hvor er der evt en manual eller andet til
hvordan man sætter
routeren op efter den er resat???

Har du et par kloge ord?

Mvh Henrik der er meget træt af Struernet og deres router

Fra : FK

Dato : 30-05-04 07:35

Da du fik leveret din grej fra struernet var der ikke et a4 ark med, med
hvordan man sætter den op igen hvis den skulle resettes, det fik jeg, der
står nøjagtig hvordan man skal gøre.
MVH FK

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 30-05-04 10:51

Tjae, det har jeg ikke kunne finde....

Kan du evt scanne det og sende det i en mail??
Kan nemlig heller ikke finde det på struernet.dk

Mvh Henrik Silkeborg

Fra : Jacob Andersen

Dato : 31-05-04 02:05

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Tjae, det har jeg ikke kunne finde....
>
> Kan du evt scanne det og sende det i en mail??
> Kan nemlig heller ikke finde det på struernet.dk

IP, subnet, gateway er forskellig fra installation til installation. Det
letteste vil være at skrive til support.

Jacob Andersen