Alene hjemme (hund)
Fra : Vicki

Dato : 29-05-04 21:39

Hejsa..

vil bare lave en spørge runde hvor længe er jeres hunde alene hjemme
på en alm hverdag med job..??

Hilsen Vicksen

Fra : Peter Andersen

Dato : 29-05-04 21:44

"Vicki" <vicksen@adslhome.dk> wrote in message
> Hejsa..
>
> vil bare lave en spørge runde hvor længe er jeres hunde alene hjemme
> på en alm hverdag med job..??
>
> Hilsen Vicksen

Hejsa
Er så heldig at jeg stortset altid er sammen med ham, må dog til tider tage
et nogle timer i bilen, eller på anhænger krogen. Kan dog være inde i huset
i 12 timer alene, men det sker ekstrem sjældent.

Peter

Fra : Pwh

Dato : 30-05-04 10:48

> Hejsa..
>
> vil bare lave en spørge runde hvor længe er jeres hunde alene hjemme
> på en alm hverdag med job..??
>
> Hilsen Vicksen

Når jeg er på skiftehold er Tyson hjemme alene hjemme 11 timer.

/Jens

Fra : Stine

Dato : 30-05-04 12:20

Hej :)
Nu går jeg så langtidssygemeldt ( pga. graviditet ) men min arbejdstid er på
knap 13 timer 2 gange om ugen. og med transport frem/tilbage er jeg væk ca.
14½ time.
Jeg har så hegnet hele haven ind og sat hundelem i bagdøren, så min hund kan
gå ind/ud som den vil. Det fungerer fint.
Til gangæld er jeg så hjemme resten af ugen :)) Og plejer at tage damen
med, hvis jeg skla noget medmindre det er så varmt at hun ikke kan ligge i
bilen.

Stine

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-05-04 13:25

> [...]
> Hejsa..
>
> vil bare lave en spørge runde hvor længe er jeres hunde alene hjemme

Hej Vicksen

Jeg er så heldig at have 2 hunde, som kan være meget tæt på næsten
ubegrænset alene, uden at lave ulykker. De er så så heldige at have mig,
som sjældent lader dem være alene hjemme. Hvis vejret tillader det, kommer
de som regel med. Det kan selvfølgelig koste, at de må tilbringe nogle
timer i bilen alene. Det er mærkeligt nok ikke alle steder sådan nogle er
velkomne.

M.V.H.....Benny..

Fra : MGA

Dato : 30-05-04 13:49

> [...]
> Hejsa..
>
> vil bare lave en spørge runde hvor længe er jeres hunde alene hjemme

Kali har kun været alene i 6 timer 1 gang. Kun en af os har job ude så det
bliver aldrig noget langvarigt eller hverdagsforekommende at hun skal være
alene i længere tid af gangen.

Mette

Fra : Ann Nielsen

Dato : 30-05-04 22:45

> Hejsa..
>
> vil bare lave en spørge runde hvor længe er jeres hunde alene hjemme
> på en alm hverdag med job..??
>
> Hilsen Vicksen

Hejsa.

Okey, min lille hvalp Gizmo er hjemme ca. 9 timer, dog kommer der en og
lufter og hygger med ham, i ca. de 2 af timerne, midt imellem :)

Hilsen

Ann

Fra : JSC

Dato : 31-05-04 10:31

"Vicki" <vicksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
>
> vil bare lave en spørge runde hvor længe er jeres hunde alene hjemme
> på en alm hverdag med job..??

Typisk mellem 7 til 9 timer. Når vi kommer hjem er det tydeligt at han lige
har rejst sig fra tæppet, så jeg går ud fra at han sover det meste af tiden.

/Jørgen