Retningslinier for foder?
Fra : Lene

Dato : 29-05-04 13:58

Hej, min hest døde for kort tid siden af spiserørsforstoppelse efter at have
spist Dangrønthø.
Jeg har fundet ud af, at høet kun er afprøvet en enkelt gang på 26 heste.
Der er ca. 175.000 i DK, så jeg synes jo nok, det er en meget lille
undersøgelse - specielt da foderet også sælges i både England, Tyskland,
Østrig, Irland m.v.

Og så er mit spørgsmål: Findes der retningslinier for afprøvning af
dyrefoder, eller bestemmer producenterne selv hvor meget/lidt de har lyst
til at afprøve deres produkter?

Hvis en af jer ligger inde med et link til en side, med relevante
oplysninger, så vil jeg blive meget glad for det.

Mvh. Lene Andersen
www.sitecenter.dk/stutteridryad
Husk: "fjerndette" fra mailadresse ved svar, da posten ellers ikke ankommer.

Fra : Mette

Dato : 29-05-04 14:20

Jeg ville personligt forhøre mig hos landbruget - fx landsdelscenteret, som
du allerede har haft kontakt med. De må vide det - eller vide, hvor du skal
gå videre.

Mvh,
Mette

Fra : Mette

Dato : 29-05-04 14:46

Landscenteret, ikke landsdelscenteret. Ak.

Mvh,
Mette

Fra : Lene

Dato : 29-05-04 16:52

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Landscenteret, ikke landsdelscenteret. Ak.
>
> Mvh,
> Mette

Jo, jeg ved godt hvad du mener, men de har jo ikke åbent - som nettet - i
weekenden.

Fra : Mette

Dato : 29-05-04 17:16

Prøv Google.