Alt det man glemmer
Fra : Henrik N. Jensen

Dato : 28-05-04 22:50

Hej

Er lige blevet ejer af en campingvogn, men når desværre ikke afsted i pinsen
(arbejdet - det nødvendige onde).

Er der nogen af jer "gamle" campister der ligger inde med en rigtig god
huskeliste over alt det i glemte på jeres første ture.

Hvorfor ikke lære af andres dårlige erfaringer, istedet for at høste dem
selv.

Med camping-hilsen

Henrik

Fra : Steen Larsen

Dato : 29-05-04 04:48

"Henrik N. Jensen" <hnj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> god huskeliste over alt det i glemte på jeres første ture.
>
> Hvorfor ikke lære af andres dårlige erfaringer, istedet for at høste

Hej Henrik

Tillykke med vognen.

Jeg har ikke en huskeliste men jeg fandt en her
http://www.hanses-campingsider.dk/rejseplanlaegning/huskeliste.htm
Håber du kan bruge den.

MVH Steen Larsen.

Fra : Steen Larsen

Dato : 31-05-04 21:44

"Steen Larsen" <steenlarsen(fjern)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hej Henrik
>
> Tillykke med vognen.
>
> Jeg har ikke en huskeliste men jeg fandt en her

Fandt lige dette link
http://www.norrby.dk/camping/Norrby.dk%20pakkeliste.doc

Fra : Sten Bo

Dato : 29-05-04 05:35

Henrik N. Jensen wrote:
> [...]
> god huskeliste over alt det i glemte på jeres første ture.
>
> Hvorfor ikke lære af andres dårlige erfaringer, istedet for at høste

Mener du paraplyer, campingpasset eller alle bademynterne der ikke blev
afleveret?

Der er tonsvis af tips på mange gode sites Mon der er nogen der nøjes
med at skrive det glemte ned - Hvis det er er glemt ved man det vel
ikke - Ordkløver .

Det hele kommer selvfølgelig stærkt an på hvortil og hvornår man skal
afsted.
Når nu du blir klar, passer denne liste nok -
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=120
og glem så ikke skiene og de lange underhylere.

Prøv at klikke på google - søgeordene camping huskeliste
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&q=camping+huskeliste&btnG=S%C3%B8g&lr=lang_da
sorter eller tilføj et par bedre søgeord

Kik på www.campingstuff.dk og www.hanses-campingsider.dk og klik dig så
bagefter videre via deres linksliste til andre sider. Er der ikke en
huskeliste - er der ofte en beskrivelse af udstyr man syntes er vigtigt

Kik på
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=92

og http://www.hanses-campingsider.dk/rejseplanlaegning/forbered.htm

Hvor begge sider har en masse tips om alt muligt - der er vist stof til
flere uger.

http://www.campingferie.dk/h2_rejseinspiration/s/default.asp er måske
ikke lige en huskeliste, men god forberedelse til de enkelte lande

Der er selvfølgelig også www.dcu.dk og skriver man huskeliste i
debatsidernes søgefunktion.kommer der

http://www.campister-imellem.dk/campisterimellem/search.asp?funktion=doSearch&submenuid=4728&menuid=4726&AreaGuid=2285&searchWords=huskeliste&searchIn=0&subGroupGuid=0&author=Alle

Men det bør vel også være i google