Overførsel af fil via file-input
Fra : Mikoangelo

Dato : 28-05-04 16:08

Kan man, på nogen overhovedet menneskeligt muligt tænkelig måde at
overføre en fils INHOLD til en asp-side via <input type="file">?

--
Mikoangelo - webmaster of
http://harrypotter.lk-data.net

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 28-05-04 22:05

> Kan man, på nogen overhovedet menneskeligt muligt tænkelig måde at
> overføre en fils INHOLD til en asp-side via <input type="file">?

Ja, se bare her:
http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=107

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Mikoangelo

Dato : 31-05-04 12:40

[On fr, 28 maj 2004 21:04:34 GMT, "Jonas Schmeltz Aaberg" wrote (link:
> http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=107

Tak, det virker, men jeg forstår den ikke, så jeg kan ikke rigtigt lave
om på den :(
Kan du forklare den, og hvis ikke, så måske ombygge den til at tolerere
et word-dokument eller anden tekst?