/ Forside / Karriere / Penge / Andet penge / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet penge
#NavnPoint
Nordsted1 3802
ans 3266
Bille1948 3022
refi 2235
dova 2160
alka 1580
o.v.n. 1270
katekismus 1260
transor 1235
10  jakjoe 1088
Lån når man er i rki - Hvor??
Fra : Kingo


Dato : 28-05-04 15:25

Har flere gange set stedeer hvor man kan låne hvis man er i rki men kan ikke
huske stederne, er der eft. nogle der kan hjælpe.

Brian



 
 
Michael (28-05-2004)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 28-05-04 17:21

"Kingo" <kingo16@hotmail.com> wrote in message
news:40b74bc8$0$271$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Har flere gange set stedeer hvor man kan låne hvis man er i rki men kan
ikke
> huske stederne, er der eft. nogle der kan hjælpe.
>
> Brian
>
>

Ja, hurra. Lån du bare til 25% i rente når du er dårlig betaler. Tag og
betal din gamle gæld, før du stifter ny.



Kingo (28-05-2004)
Kommentar
Fra : Kingo


Dato : 28-05-04 17:21


> Ja, hurra. Lån du bare til 25% i rente når du er dårlig betaler. Tag og
> betal din gamle gæld, før du stifter ny.


Ja og du er åbenbart så dum at du ikke kan finde ud af at hjælpe eller svare
på en ordenlig måde



Karl Viggo (29-05-2004)
Kommentar
Fra : Karl Viggo


Dato : 29-05-04 11:24


"Kingo" <kingo16@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40b76705$0$201$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> > Ja, hurra. Lån du bare til 25% i rente når du er dårlig betaler. Tag og
> > betal din gamle gæld, før du stifter ny.
>
>
> Ja og du er åbenbart så dum at du ikke kan finde ud af at hjælpe eller
svare
> på en ordenlig måde
>
>
Svaret du fik er da ellers det allermest intelligente, som kan gives !!

Viggo


---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.690 / Virus Database: 451 - Release Date: 22-05-2004


Anders [8000] (29-05-2004)
Kommentar
Fra : Anders [8000]


Dato : 29-05-04 11:01

> Ja, hurra. Lån du bare til 25% i rente når du er dårlig betaler. Tag og
> betal din gamle gæld, før du stifter ny.

Præcis! Er da ikke fair at andre skal tabe penge på dig og du så bare
stifter ny gæld!



Kingo (30-05-2004)
Kommentar
Fra : Kingo


Dato : 30-05-04 19:27


> Præcis! Er da ikke fair at andre skal tabe penge på dig og du så bare
> stifter ny gæld!
>
>

Fordi jeg er i RKI betyder da ikke at der er folk der taber på mig og det er
der sku ingen der gør men jeg endte i rki efter arbejdløshed og arbejder på
at komme ud af rki, men man kan sku da godt stå at mangle penge til noget
selv om man er i rki



Michael (30-05-2004)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 30-05-04 23:18

Hvordan hænger det sammen? Du arbejder på at komme ud af RKI, men samtidigt
stifter du ny gæld?? At låne penge er som at tisse i bukserne om vinteren:
Det varmer dejligt ganske kort, men derefter fryser man dobbelt så meget. Så
igen: Lad være med at låne penge OVERHOVEDET indtil du er ude af RKI.

Hvis du mangler penge til "noget", ja så er der ikke andet at gøre end at
undvære det. Du er trods alt i en meget alvorlig situation.

"Kingo" <kingo16@hotmail.com> wrote in message
news:40ba278b$0$281$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> > Præcis! Er da ikke fair at andre skal tabe penge på dig og du så bare
> > stifter ny gæld!
> >
> >
>
> Fordi jeg er i RKI betyder da ikke at der er folk der taber på mig og det
er
> der sku ingen der gør men jeg endte i rki efter arbejdløshed og arbejder

> at komme ud af rki, men man kan sku da godt stå at mangle penge til noget
> selv om man er i rki
>
>



Ukendt (03-06-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-06-04 22:16

> Hvordan hænger det sammen? Du arbejder på at komme ud af RKI, men
samtidigt
> stifter du ny gæld??

Hold da kæft, hvor er I "åndede" at høre på.

Der kan være god mening i ikke at stifte ny gæld, hvis man i forvejen er på
røven - men der kan da også være god mening i optage et nyt lån.

Det afhænger af forhold, som som Kingo ikke har oplyst om her.

Svar dog manden ordentligt på hans spørgsmål - og giv ham så derefter en
velment råd.

--
/Jan W Nielsen



Karl Viggo (04-06-2004)
Kommentar
Fra : Karl Viggo


Dato : 04-06-04 06:15


"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
news:40bf951f$0$464$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
..
>
> Svar dog manden ordentligt på hans spørgsmål - og giv ham så derefter en
> velment råd.
>

Netop - lad være med at stifte ny gæld så længe den gamle ikke er væk !!!

Viggo


---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.690 / Virus Database: 451 - Release Date: 22-05-2004


Max (04-06-2004)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 04-06-04 08:34

> Der kan være god mening i ikke at stifte ny gæld, hvis man i forvejen er

> røven - men der kan da også være god mening i optage et nyt lån.
>
> Det afhænger af forhold, som som Kingo ikke har oplyst om her.
>
> Svar dog manden ordentligt på hans spørgsmål - og giv ham så derefter en
> velment råd.

Det er heller ikke alle som står i RKI som virkelig er på røven...der kan
have været bøvl med et firma, der var bla. noget med nogle telf. firmaer på
et tidspunkt...

/Max

/MAx



Henning Lund (04-06-2004)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 04-06-04 12:47

Max skrev:


> Det er heller ikke alle som står i RKI som virkelig er på røven...der
> kan have været bøvl med et firma, der var bla. noget med nogle telf.
> firmaer på et tidspunkt...

Det er nemlig korrekt, men nævner man ordet RKI så hyles der bare op om
at man skal betale det man skylder uanset i hvilken situation man står
i.

--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk


Jonathan Stein (04-06-2004)
Kommentar
Fra : Jonathan Stein


Dato : 04-06-04 14:19

Max wrote:

> Det er heller ikke alle som står i RKI som virkelig er på røven...

Om man ikke _kan_ eller ikke _vil_ betale sin gæld er vel egentlig
ligegyldigt for den, der låner penge ud.
Man kommer kun i RKI, hvis man enten selv erkender sin gæld eller har
været i retten og fået dom for det.

M.v.h.

Jonathan

--
Er din e-mail vigtig? Er du træt af virus og spam i mailen?
Virus-scanning og spam-filtrering på alle mail-konti. På redundant
mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Max (07-06-2004)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 07-06-04 07:42

> Om man ikke _kan_ eller ikke _vil_ betale sin gæld er vel egentlig
> ligegyldigt for den, der låner penge ud.
> Man kommer kun i RKI, hvis man enten selv erkender sin gæld eller har
> været i retten og fået dom for det.

Aha....

/Max



Claus J. Nielsen (28-05-2004)
Kommentar
Fra : Claus J. Nielsen


Dato : 28-05-04 19:39

Hej Kingo
Jeg ved ikke om disse links kan hjælpe dig, men der sker jo ikke noget ved
at prøve. http://www.hjortekaer.dk/laan-til.htm -
http://www.alcorfinans.dk/default.htm - http://www.relia.dk/tekster.html
Håber at det lykkedes for dig!
Mvh. Claus J. Nielsen


"Kingo" <kingo16@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40b74bc8$0$271$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Har flere gange set stedeer hvor man kan låne hvis man er i rki men kan
ikke
> huske stederne, er der eft. nogle der kan hjælpe.
>
> Brian
>
>



Ivan Pedersen (30-07-2004)
Kommentar
Fra : Ivan Pedersen


Dato : 30-07-04 09:10

Hej

Tror desværre , at du kun kan låne, hvis du har hus eller lignende af
værdi!

Og, nu jeg skriver, ufatteligt så nedladende, så dumme folk kan være i jeres
svar til denne tråd! Vær glad for, det ikke er jer, der har haft en dårlig
situation, der gør, I havner i det der grimme sted. I stedet for at
latterligøre de mennesker, der står i RKI. I skulle skamme jer, i jeres ord
kan man læse, at I mener de mennesker er andenrangsmennesker, hvilket de
ikke er, men man fristes til at kalde jer det i jeres nedladende arrogante
holdninger til folk i krise.

Grundene til at komme i RKI er forskellige, men den grund til man er der,
skal vel ikke forfølge et menneske resten af livet, eller til vedkomende til
glæde for tåberne i denne tråd, selv vælger at sige fra til denne verden.

Har læst at TDC-kabel tv ikke vil leje et kort ud til en kunde, der står i
RKI. Et kort til en selector til den fyrstelige sum af 199.- kr om året
FORUD. Fordi vedkommende engang har haft et problem, som hverken I eller TDC
skal lege ridefoged over for... Hvorfor kan man ikke leje et kort til en
selector, uden af få andre kanaler med, men kun se de kanaler MAN BETALER
for i forvejen, bare nu med bedre billede og lyd? Kan sq da kun være hævn
fra kapitalens side.

Held med fremtiden Kingo og vær ligeglad med de nedladende tåber, der
skriver her. Er sikker på deres hus er lånt til op over skorstenen. Deres
biler købt for lånte penge i huset. Men håber dog ikke, at de vil få en
mindre krise i deres liv, da de åbenbart ikke kan magte det pga manglende IQ

Ivan



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177493
Tips : 31966
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408479
Brugere : 218886

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste