Husmår
Fra : Ejner westergård

Dato : 28-05-04 12:03

Jeg har en husmår på loftet, er der nogen der kender et godt lokkemad for at
få den til at gå i fælden??? Jeg har en fælde lavet til at fange husmår, men
har hørt så mange forskellige råd om hvad man skal bruge som lokkemad, at
det faktisk er umuligt at skelne "rigtige" råd fra alle de gamle ideer folk
har til at slippe af med den ???
// Ejner.

Fra : Brynjar Harsvik

Dato : 28-05-04 17:03

On Fri, 28 May 2004 13:02:56 +0200, "Ejner westergård" <ews@mail.dk>
wrote:

> [...]
>det faktisk er umuligt at skelne "rigtige" råd fra alle de gamle ideer folk

Honning!

Brynjar

http://home.no.net/bharsvik/

For å sende post til meg må du fjerne "er" i siste del av adressen

Fra : Claus Johannsen

Dato : 30-05-04 09:31

Jeg har haft held til at fange flere gange på en skive torskerogn, da det er
nemmmere at håndtere i en trådfælde. Et stykke makrel skulle også kunne
bruges. Ellers er der den gamle metode med at låse fælden, lægge et æg, og
første gang det er forsvundet, lægger man et nyt og spænder fælden.

Claus.

Fra : lars

Dato : 03-06-04 20:16

Jeg har gode erfaringer med honning, har fanget 3 i sommerhuset
mhv lars