Modermælk
Fra : x Vuf x

Dato : 28-05-04 08:01

Skulle der være nogen, der har 1-3 nyfødte hvalpe,
der mangler en mor eller modermælk, har jeg 1 papillon,
der kun har 1 hvalp. Hun gi'r meget mælk og er på
råmælk i 2½ dag endnu! Kattekilling er også godt.

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Der findes ikke så stort et problem,
at det ikke kan løses. Citat SEJ

Fra : fam. Ager

Dato : 28-05-04 18:28

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der kun har 1 hvalp. Hun gi'r meget mælk og er på
> råmælk i 2½ dag endnu! Kattekilling er også godt.

Hej Sonja!
Prøv at kontakt Preben Ipsen på Showdogs.dk han har vist en "ammeservice",
hvor der bliver formidlet kontakt hundeejere imellem.
mvh. marie

Fra : x Vuf x

Dato : 28-05-04 22:35

Fri, 28 May 2004 19:27:30 +0200, fam. Ager wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev...

>Prøv at kontakt Preben Ipsen på Showdogs.dk han har
>vist en "ammeservice", hvor der bliver formidlet kontakt
>hundeejere imellem.

Nu har jeg skrevet kontaktmanden en mail, så må jeg jo se,
om en DKK'r overhovedet gider svare...

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-05-04 11:57

Hej
Det er nu ikke så godt for kattekillingen. Kattemælk og hundemælk er slet
ikke det samme.
Dansk Retriever Klub har i øvrigt også en ammeservice, held og lykke med
projektet!
Hilsen Vibeke

---

Fra : x Vuf x

Dato : 29-05-04 18:37

Sat, 29 May 2004 12:56:52 +0200, Battlefield´s wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev

>Det er nu ikke så godt for kattekillingen. Kattemælk og
>hundemælk er slet ikke det samme.

Hvorfor skal killinger så ha' Welpi, hvis moderen dør eller andet?

>Dansk Retriever Klub har i øvrigt også en ammeservice,
>held og lykke med projektet!

<Fniiis>...En papillon med en retrieverhvalp...

Fra : Battlefield´s

Dato : 30-05-04 14:29

Hej

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse >

> Hvorfor skal killinger så ha' Welpi, hvis moderen dør eller andet?

Det skal de heller ikke. Der findes skam bestemt modermælkserstatning for
katte.

> <Fniiis>...En papillon med en retrieverhvalp...

Ja, hvorfor ikke
Men ammeservicen er nu for alle racer.

Fra : x Vuf x

Dato : 30-05-04 20:28

Sun, 30 May 2004 15:28:30 +0200, Battlefield´s wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev

>Det skal de heller ikke. Der findes skam bestemt
>modermælkserstatning for katte.

For kun 4 år siden fik min datter Welpi hos dyrlægen
til sine moderløse killinger.

>Ja, hvorfor ikke
>Men ammeservicen er nu for alle racer.

Jo, men hendes egen hvalp ville så ikke ha' en chance,
hvis så'n en krabat også sku' være der!

Jeg ER blevet ringet op og sat på listen, så må jeg se,
hvad der sker...De har jo ikke godt af at vokse op som enebørn.

--
Mvh. Sonja P. sonpet***@pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Dette er ikke en kontaktannonce, så hvis du mangler
en kæreste, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.