Opdrættere i Jylland
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 27-05-04 22:59

Jeg fik en forespørgsel for en uges tid siden, som jeg lige har brug for en
hjælpende hånd til. En kunde efterlyste en liste over opdrættere - primært i
Jylland. Hun ledte specifikt efter Abyssiniere, men jeg kunne forestille mig
at lave en liste med flere racer repræsenteret som folk kunne se på.

Men jeg har ikke lige det store kendskab til racekatte-verdenen med mine tre
huskræ herhjemme, så jeg aner faktisk ikke hvor jeg skal begynde eller ende
min søgning.

Findes der sådanne lister online nogen steder - eller skal man have fat i de
forskelllige racekatte-klubber - og hvor i alverden finder jeg dem?

Undskyld eventuelle dumme spørgsmål, men jeg bliver altid så ivrig når jeg
får en opgave der tilsyneladende er lidt halvumulig

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- åbnede 15. maj i Randers

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-05-04 00:23

Tina Susanne Johansson wrote:
> [...]
>
> Undskyld eventuelle dumme spørgsmål, men jeg bliver altid så ivrig når jeg
> får en opgave der tilsyneladende er lidt halvumulig

Der findes flere lister over opdrættere - ordnet efter racer. Det er
ikke alle opdrættere, der er listede - kun dem der vil betale for en
annonce...
Felis Danica - den klub de andre klubber er medlem af: www.felisdanica.dk
JYRAK - www.jyrak.dk
DARAK - www.darak.dk
Racekatten - www.racekatten.dk
KatteKlubben - www.katteklubben.com

Så er der Aby/Somali klubberne:
DASK - www.tickingen.dk
SUA - www.S-U-A.dk

mvh Camilla

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-05-04 15:01

Prøv evt også at kigge på www.killingelisten.dk

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin