Webspeed
Fra : Olesen

Dato : 27-05-04 18:33

Når jeg hopper fra meddelelse til meddelelse i en nyhedsgruppe,
så kommer teksten "TCP/IP uventet afbrudt af serveren".

Får I andre også den tekst ofte ?

Fra : Søren Andersen

Dato : 27-05-04 18:41

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message
> Når jeg hopper fra meddelelse til meddelelse i en nyhedsgruppe,
> så kommer teksten "TCP/IP uventet afbrudt af serveren".
>
> Får I andre også den tekst ofte ?

Yep, og det er pisse irriterende, det er somom TDC's newsserver afbryder
forbindelsen i den anden ende efter noget tid.

Fra : Olesen

Dato : 27-05-04 18:53

"Søren Andersen" <na@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Yep, og det er pisse irriterende, det er somom TDC's newsserver afbryder
> forbindelsen i den anden ende efter noget tid.

Tænkte jeg også.
Har skrevet til dem men selvfølgelig
ikke fået svar overhovedet.

Ikke som i de gode Cybercity 56K-dage..det kørte,
omend væsentlig langsommere, men der virkede
newz og supporten dog perfekt...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-05-04 19:01

On Thu, 27 May 2004 19:52:48 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

>Tænkte jeg også.
>Har skrevet til dem men selvfølgelig
>ikke fået svar overhovedet.

Sådan har det været i lang tid, ca 2 år... og det er med vilje. Det
var det i hvertfald den gang. For at spare resurser på åbne treads,
som ikke bliver brugt. Man kan så sige at det skal være længere tid
før de bliver lukket.

>Ikke som i de gode Cybercity 56K-dage..det kørte,
>omend væsentlig langsommere, men der virkede
>newz og supporten dog perfekt...

har nu da hørt at CC news er noget af de ringeste.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-05-04 19:43

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev :

>Har skrevet til dem men selvfølgelig
>ikke fået svar overhovedet.

Udbyderspecifikke spørgsmål stilles bedst i en intern gruppe,
hvor der er en chance for svar fra newsteamet, men ikke noget du
har krav på.

news:tele.internet.news-service havde været den rigtige gruppe
til tråden, læs evt. nogle allerede eksisterende tråde.
--
Knud
http://hjemmesider.frac.dk