Zone Alarm Pro 5.0.590.015
Fra : Olsen

Dato : 27-05-04 08:56

Jeg vil gerne høre om der er nogen, som har prøvet
den nye zone alarm pro. Jeg prøvede den og havde
meget bøvl med den og afinstalleret den.
Mvh Olsen.

Fra : Jens U. K.

Dato : 27-05-04 09:50

"Olsen" <olsenspc@ofir.dk> wrote in message
> Jeg vil gerne høre om der er nogen, som har prøvet
> den nye zone alarm pro.

Jeg har ikke.

> Jeg prøvede den og havde
> meget bøvl med den og afinstalleret den.

Nåh.

Prøv at skrive lidt om:
- hvorfor du prøvede den,
- hvordan du afprøvede den,
- hvad for noget bøvl du havde med den,
- hvad du gjorde for at løse bøvlet,

så tror jeg du har større chance for at få respons, om ikke andet kan du
inddirekte komme til at hjælpe nogen andre som måske sidder med den samme
type bøvl som dig.

/Jens Ulrik

Fra : Steen Brandt

Dato : 27-05-04 09:57

Ja - og den kører pronlemfit her hos mig.

//Steen Brandt
++++++++++++++++++
my email is a fake

Fra : Muldeberg

Dato : 27-05-04 13:12

Steen Brandt <me@privacy.net> wrote in

> Ja - og den kører pronlemfit her hos mig.
>

> //Steen Brandt
> ++++++++++++++++++
> my email is a fake

Så bare vent til at du støder på en site der er banket med popups.
Der fejler den totalt, og det er tiltrods af at Privacy/Ad Blocking er
sat til det højeste (High).
Er tvunget til at bruge Pop-Up Stopper ved siden af for at blokere den
slags.
--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Steen Brandt

Dato : 27-05-04 16:50

Nu bruger jeg WebWasher fra Siemens til at stoppe popop og denslags,
så indtil nu har er jeg ikke stødt ind i problemer.

//Steen Brandt
++++++++++++++++++
my email is a fake

Fra : Morten Bowman

Dato : 27-05-04 18:46

On Thu, 27 May 2004 17:49:57 +0200, Steen Brandt <me@privacy.net> wrote:

>Nu bruger jeg WebWasher fra Siemens til at stoppe popop og denslags,
>så indtil nu har er jeg ikke stødt ind i problemer.

Det ordner min Kerio Firewall på glimrende vis. Incl. adds

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Steen Brandt

Dato : 27-05-04 19:31

Du har ret på nogel punkter, der fejler den.
Når jeg stresser Zonealarm 5.X går den ind i det jeg vil kalde er loop
som får hele computeren til at kravle.
Jeg har skrevet til Zonelabs og bwskrevet problemet, hvis du har gjort
det sammme må du gerne poste svaret her.

//Steen Brandt
++++++++++++++++++
my email is a fake

Fra : Muldeberg

Dato : 27-05-04 20:06

> [...]
> Jeg har skrevet til Zonelabs og bwskrevet problemet, hvis du har gjort
> det sammme må du gerne poste svaret her.

Vi kan prøve at se hvad de svarer tilbage.
Det er træls med al det popup stads (luk en og få 5 nye)

Fra : Muldeberg

Dato : 28-05-04 12:44

Muldeberg <nothing@heree.com> wrote in news:Xns94F6D69BA9C1Bidtoken@
216.196.97.131:

> Steen Brandt <me@privacy.net> wrote in

> Vi kan prøve at se hvad de svarer tilbage.
> Det er træls med al det popup stads (luk en og få 5 nye)

Vor herre bevares en hjælp.
Med selve programmet kan man ikke gøre noget som helst.
En nævner at han har hørt om det før med tidl. versioner
og en andet kommer med snak om at man skal gå ind i msconfig og
slette alt det man ikke kan genkende.
Der vil jeg mene at programmet lover mere end det kan holde og
at pop-up blocking kan man godt glemme alt om.
Så bruger jeg bare Pop-Up Stopper, for den gør det som den lover.
Jeg testede den lige på den salv samme pop-up site, nul og nix
poppede op.

Fra : reg

Dato : 30-05-04 11:40

Muldeberg wrote:
> Muldeberg <nothing@heree.com> wrote in news:Xns94F6D69BA9C1Bidtoken@
> 216.196.97.131:

Mozilla

Fra : Muldeberg

Dato : 30-05-04 13:38

reg <reggol@_remove_operamail.com> wrote in news:40b9b9c0$0$523
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Mozilla

Har instaleret Pop-Up Stopper, den virker fint.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 03-06-04 09:53

"reg" <reggol@_remove_operamail.com> wrote in message

> Mozilla

Internet explorer V6 XPsp2 dropper også alle popups mv.. og viser alle sider
korrekt imodsætning til mozilla.. der dog skal have at den er blevet MEGET
bedre !

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-06-04 10:23

On Thu, 3 Jun 2004 10:53:01 +0200, "Flemming Lynggaard"
<nospam@lynggaard.com> wrote:

> Internet explorer V6 XPsp2 dropper også alle popups mv..

Gør den det? Min gør ikke.

> og viser alle sider korrekt imodsætning til mozilla..

Det afhænger ofte af definitionen af 'korrekt'.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-06-04 16:10

Flemming Lynggaard wrote:

> Internet explorer V6 XPsp2 dropper også alle popups mv.. og viser
> alle sider korrekt imodsætning til mozilla.. der dog skal have at den
> er blevet MEGET bedre !

I så fald har du skaffet dig en IE6-version, ingen andre kan få fingre i.

Med lodder og trisser og lidt fiflen med koderne kan det omtrent lykkes at
få IE6 til at vise en side skrevet efter html-standarden nogenlunde korrekt.

Mozilla derimod viser uden dikkedarer valid kode korrekt.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Poul Erik

Dato : 03-06-04 22:13

On Thu, 3 Jun 2004 17:10:25 +0200, "Erik Ginnerskov" <egin@mail.dk>
wrote:

>I så fald har du skaffet dig en IE6-version, ingen andre kan få fingre i.

Der er en beta UK version ude.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Lars

Dato : 31-05-04 09:53

In article <Xns94F6907385207idtoken@216.196.97.131>, nothing@heree.com says...
> Så bare vent til at du støder på en site der er banket med popups.
> Der fejler den totalt, og det er tiltrods af at Privacy/Ad Blocking er
> sat til det højeste (High).

Når den er sat til high skulle ZAP jo gerne stoppe det hele. Måske misforstår jeg hvad du
mener, så kan du give et eksempel på en website, hvor der skulle være et problem?

> Er tvunget til at bruge Pop-Up Stopper ved siden af for at blokere den
> slags.

Som jeg har konfigureret min ZAP ver 3, stoppes alle pop-ups yderst effektivt, hvormed jeg
finder det irrelevant at bruge ekstra software

--
Best regards

Lars

Fra : Muldeberg

Dato : 31-05-04 18:33

Lars <ls@No_Email.com> wrote in

> [...]
>
> Som jeg har konfigureret min ZAP ver 3, stoppes alle pop-ups yderst
> effektivt, hvormed jeg finder det irrelevant at bruge ekstra software

Det er en bug i de nyere versioner at Zonelabs stadig ikke har taget
sig sammen til at få lavet og at den startede allerede i de senere Pro4
versioner iflg andre brugere af Zonelabs Forums.
Så de kender også til problemet (uheldigvis).
Andre meddelte også at de var gået tilage til de ældre versioner af ZAP
da de gør det som de skal: Blokere pop-ups.
Overvejer også at gøre det samme.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-05-04 21:52

Olsen wrote:
> Jeg vil gerne høre om der er nogen, som har prøvet
> den nye zone alarm pro. Jeg prøvede den og havde
> meget bøvl med den og afinstalleret den.

Samme her. Den blokerer for adgangen til, at jeg kan indlæse min hjemmeside
i en browser lokalt (fra egen harddisk).

For mig er det essentielt, at jeg kan arbejde offline med webudviklin og jeg
vil gerne kunne være online med noget andet (f.eks. netradio) samtidig.
Derfor skal min firewall altid være on, uden at lægge mig hindringer i vejen
for at læse på min egen harddisk.

Også jeg har måttet afinstallere nyeste version og geninstallere forrige
version af ZA :(

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Kim Dahl

Dato : 28-05-04 23:20

Hej alle!

Jeg havde også problemer med, at den nye version blokerede for adgang til
stort set alt, og jeg endte med at afinstallere den og geninstallere den
forrige version (4.5.594.0).

Men så kom jeg til at tænke på, om det ville hjælpe med en "clean install"
(jeg havde i første omgang valgt at installere oveni den gamle), så jeg
afinstallerede version 4.5.594.0, og installerede version 5.0.590.015 fra
bunden. Og nu virker den!! Det er for øvrigt også det, der anbefales i
readme.html, hvis man støder ind i problemer.

Mvh Kim Dahl

Fra : Steen Brandt

Dato : 29-05-04 08:47

Prøv at få en kammerat til at lave i hundredvis at forsøg på at trænge
ind i din PC, så Zonealarm lave rigtig mange blockeringer. Så vil du
se at din PC efter ganske kort tid ikke kan anvendes idet response
tidener næsten uendelig.

//Steen Brandt
my email is a fake