Adgang til MySQL- elles Accessdatabaser...
Fra : Simon Moore Højer

Dato : 27-05-04 01:31

Lige et lille hutigt spg. Er det på nogen måde muligt at se data i min MySQL-
eller Accessdatabase uden at de behøver at gå gennem min hjemmeside/ mine koder?
Jeg spørger fordi jeg er interreseret i hvilke oplysniger det er sikkert at
ligge i min database på en fremmed server...
Samme spg. er stillet i:

dk.edb.internet.webdesign.serverside
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp
dk.edb.database
dk.edb.internet.webdesign.frontpage

--
Simon Moore Højer

Der er en skaber bag hver en kode...
Der er også en skaber bag vores klode!!!

Fra : Christian Hjort

Dato : 27-05-04 17:28

Simon Moore Højer wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Lige et lille hutigt spg. Er det på nogen måde muligt at se data i min MySQL-
> eller Accessdatabase uden at de behøver at gå gennem min hjemmeside/ mine koder?

Du kan bruge et af de utallige database værktøjer, jeg ved ikke noget som helst om
Access, men jeg bruger selv PhpMyAdmin til min SQL database og det er jeg meget
tilfreds med.

-Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne