Nokia 3510i og Debitel
Fra : Jørgen Holdt

Dato : 26-05-04 21:07

Jeg har nok forsøgt for mange gange, og hvad gør jeg så og hvilken
software kan jeg bruge og hvor kan jeg hente den ?

Teleudbyder: Debitel
Telefon: Nokia 3510i
IMEI: 352963002532748

Ps. skal telefonen være uden kort når ?

Fra : helloo.dk

Dato : 26-05-04 22:28

"Jørgen Holdt" <jhdata@webspeed.dk> wrote in message
> Jeg har nok forsøgt for mange gange, og hvad gør jeg så og hvilken
> software kan jeg bruge og hvor kan jeg hente den ?

> [...]

Den rigtige kode bør være..
#pw+329826155770127+7#
Der er en guide på www.helloo.dk
Ja telefonen skal være uden simkort når du taster koden... Men har du
forsøgt mere end 5 gange kan du ikke længere bruge koder. Du skal derfor
benytte en unlocker som du kan finde på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Jørgen Holdt

Dato : 09-06-04 14:36

Ja men hvilken Software skal bruges, jeg kan ikke finde en der virker til
noget.

Hvad heder den ?