Undermenuer kan ikke ses.. hjælp søges!
Fra : Annette

Dato : 26-05-04 06:11

Hej,
Jeg er ved at lave en simpel hjemmeside, som er opbygget af en tabel med 2
rækker og 1 kolonne. Jeg har benyttet Visual QuickMenu Pro til at lave en
DHTML-menu, men undermenuerne kan ikke ses, da de ligger sig bag 2. række.

Mit spørgsmål er nu, efter mange forgæves forsøg, hvordan jeg får
undermenuerne til at lægge sig "øverst" eller måske bedre sagt "ovenpå",
selvom den anden række ligger lige under hovedmenuerne?

Sidste gang jeg spurgte til dette havde jeg ikke kode, men forsøger nu at
indsætte dette, da siden ikke er online:

<head>
<title>Overskrift</title>
</head>

cellspacing="0" bordercolor="#000000">
onmouseover="showMenu(event)" onmouseout="hideMenu(event)"><iframe
src="mymenu top_vqp.html" width="100%" scrolling="no" height="100"
frameborder="0"></iframe>

width="100%" height="680" frameborder="0"></iframe></td>

Håber at det giver lidt mening og selvfølgelig mere, at der er nogle som kan
hjælpe.

På forhånd tak :)

Mvh
Annette

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-05-04 08:54

Annette skrev:

> Sidste gang jeg spurgte til dette havde jeg ikke kode, men
> forsøger nu at indsætte dette, da siden ikke er online:

Prøv at finde et sted at lægge siden online. Hvis man skal hjælpe
dig uden et onlineeksempel, kræver det at man selv lægger siden op
- og i øvrigt også har adgang til de ekstrafiler du linker til.

Mange internetabonnementer inkluderer lidt gratis hjemmesideplads -
brug den hvis du ikke har et domæne at lægge sider op på.
--
Jens Gyldenkærne Clausen